Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har du i tillegg hatt symptomer på svangerskapsdiabetes, eller er det bare testene som gir utslag?Jeg tok i forje svangerskap i uke 28 og fikk påvist svangerskapsdiabetes Og måtte ta den igjen 3 mnd etter fødsel og da var alt helt fintdette svangerskapet har jeg allerede tatt den to ganger og ligger akkurat på grensen til svangerskapsdiabetes og må ta den på nytt i uke 28. Hos meg har det gått veldig fint å ta den men blir veldig sløv da
![]()
Har en lege som er sterkt imot denne testen.
Hun mener at om du tar fastende blodsukker og urinprøver for å se om det er sukker i urinen gjennom svangerskapet, trenger du ikke nødvendigvis å ta testen om du ikke viser tegn til forhøyet blodsukker.
Hun pleier å nekte og sende sine gravide kunder på det, med mindre de viser tegn til å ha det.
Men det er vel ingen som tar testen for moro skyld.. Testen takes vel kun når det er påvist sukker i urinen el ved for høy bmi vil jeg tro..?Har en lege som er sterkt imot denne testen.
Hun mener at om du tar fastende blodsukker og urinprøver for å se om det er sukker i urinen gjennom svangerskapet, trenger du ikke nødvendigvis å ta testen om du ikke viser tegn til forhøyet blodsukker.
Hun pleier å nekte og sende sine gravide kunder på det, med mindre de viser tegn til å ha det.
Er vel både ogHar du i tillegg hatt symptomer på svangerskapsdiabetes, eller er det bare testene som gir utslag?
Men det er vel ingen som tar testen for moro skyld.. Testen takes vel kun når det er påvist sukker i urinen el ved for høy bmi vil jeg tro..?
Akkurat det samme sier min lege ! Til jordmords store fortvilelse
Kanskje vi har samme lege ? Bor du i Orkdal ?