Stoltmamma10
Første møte med forumet
Får man ikke engangsstønad før man har født nå ? Og heller ikke søke før man har overgått 26 uker ? Får høre så mye forskjellig, selv om det står på nav sine sider...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen har fått når de har vært 26 uker, noen har fått de litt før fødsel. Noen har til og med søkt etter ordinør ultralyd og fått pengene i uke 26.Tja for 4 år siden fikk jeg før hun var født men måtte vente med å søke til jeg var 26 uker og måtte si ifra at jeg ville ha de utbetalt når den var ferdig behandlet.
Hvem sier mye forskjellig? Hvert til nav og snakket med dem?
Derfor blir jeg litt forvirret. Er vel kanskje fra kommune til kommune.Noen har fått når de har vært 26 uker, noen har fått de litt før fødsel. Noen har til og med søkt etter ordinør ultralyd og fått pengene i uke 26.
Jeg fikk ikke levere søknaden før etter uke 26.Noen har fått når de har vært 26 uker, noen har fått de litt før fødsel. Noen har til og med søkt etter ordinør ultralyd og fått pengene i uke 26.
Fikk penger i uke 29, så det skal ikke være noe problemOkei, så da er det mulighet for å få pengene en del tid før ds. Tenker ang på å kjøpe inn litt utstyr.Skal på nav å snakke med de imorgen. Tusen takk for svar.
Pengene får du nok i god tid før fødsel så det skal gå braOkei, så da er det mulighet for å få pengene en del tid før ds. Tenker ang på å kjøpe inn litt utstyr.Skal på nav å snakke med de imorgen. Tusen takk for svar.
Får man ikke engangsstønad før man har født nå ? Og heller ikke søke før man har overgått 26 uker ? Får høre så mye forskjellig, selv om det står på nav sine sider...
De som jobber får ikke engangsstønad. Den er på 44 eller 46000 kr mener jeg. Står på nav siden siderHvor mye ligger den på en som ikke jobber eller ikke har gjort på noen år ?
Morstrygd er ikke noe som heter.Hva med mors trygg etter ungen er født. .. kan man få den selv om jeg hadde født i ett eu land? Og blir boende der ?