Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Feirer dere det? Eller kunne dere tenke dere å starte med det?
Vi feirer det og jeg klarer neste ikke vente til gjestene kommer i morgen![]()
Jeg kan opphavet til Thanksgiving hvis det er det du sikter tilHva feirer dere, da? Sannsynligvis ikke et fredelig samarbeid med indianere, Konføderasjonens velstand eller Washingtons suksess? Kanskje bare en god høst? Det siste er vel egentlig det vi feirer i julen.
Hvorfor klisjé? Vi er ikke akkurat så veldig flinke til å være takknemligNei, men heller det enn Halloween. Ser veldig koselig ut, men jeg føler det hadde blitt så klisjé om jeg skulle invitert på kalkun, Jams og alle skulle sagt hva vi var takknemlige for![]()
Koselig. Samles dere mange?Ja, vi feirer. Men det har nok noe med at min mann er fra Canada![]()
Jeg kan opphavet til Thanksgiving hvis det er det du sikter tilOg vi snakker med barna om det.
Det er jo en høsttakkefest. Vi samles mange, spiser mye god mat, takker for hverandre, livet og maten.
Sorry, da misforsto jegNei! Jeg prøvde ikke være spydig med feiringen din. Jeg ramset opp mest for å få frem for de andre at det finnes mange grunner til å feire, og at selv om mange av dem er spesifikt amerikanske, er det også en generell høsttakkefest.
Det høres helt supert ut å samles til en feiringen av maten og hverandre. Håper dere får en flott dag.
Koselig. Samles dere mange?
Her er bordet dekket og jeg skal begynne å forberede noe av maten![]()
Kos dere masse dere ogsåKun oss og svigerfamilienKos dere masse!!