~ Vårt største ønske ~

Taakk :D Ja vi skulle egentlig idag, men pga begravelse måtte vi utsette til neste uke, så nå er vi såå spente :) Hihi ja nå kjenner jeg jeg begynner å bli klar for babymage ! Iallefall nå som alle ser og vil kjenne etter magen, jeg blir jo helt satt ut ! Hvorfor skal alle drive å være så ubehagelig interesserte i magen min ? :p

Så bra :) Håper du slipper noen flere plager ! :) Ja juuul, det skal bli en helt fantastisk jul i år ! Jrg er så klar ❤️❤️
Uff så trist med begravelse da. Har du fått ny time?
Du, jeg vet ikke hvorfor det er så spennende å ta gravide på magen. Svigermor begynte å ta meg på magen i uke 14 :p ellers har de fleste andre holdt seg unna :p heldigvis :p men kvepper like mye hver gang svigermor plutselig klapper meg på magen :p
 
Uff så trist med begravelse da. Har du fått ny time?
Du, jeg vet ikke hvorfor det er så spennende å ta gravide på magen. Svigermor begynte å ta meg på magen i uke 14 :p ellers har de fleste andre holdt seg unna :p heldigvis :p men kvepper like mye hver gang svigermor plutselig klapper meg på magen :p

Veldig trist, men en veldig fin stund :) Vi skal på ul i morgen, så nå er vi såå spente ! Haha, ja hva skjer med at folk må tafse ? :p
 
19 + 4
Da er oul vel overstått og alt var heldigvis akkurat slik det skulle og i magen skjuler det seg som vi trodde en liten gutt ❤️ Ble satt frem en dag, så ny termin er 18 April :) Han hadde ikke helt tenkt å sammarbeide da, lå først lenge med hele ansiktet trykt nedover mot hofta mi med ryggen oppover, så jordmor fikk ikke sett alt hun skulle, så jeg måtte opp å gå litt og ta meg en tur på do og sånn for å se om han ville snu seg, det hadde han ikke tenkt til, så vi fikk beskjed om å prøve å spise litt og gjøre noe annet og komme tilbake om en halvtimes tid. Da hadde han heldigvis snudd seg, så hun fikk se det hun skulle, men han lå fortsatt med ansiktet godt gjemt mellom livmorveggen og morkaka, så vi fikk desverre ikke noe bra bilde av profilen hans. Men hun fikk sett alt hun skulle og alt var bra så vi er såklart kjempeglade :)

Nå begynner handlingen for fult og vi gleder oss til å få i hus alt av utstyr, og ikke minst mye blått ❤️
 
Så nydelig at dere fikk en fin OUL. Herlig! Gratulerer så mye med en liten gutt ♡♡
 
Så nydelig at dere fikk en fin OUL. Herlig! Gratulerer så mye med en liten gutt ♡♡

Tusen takk kjære deg ❤️ Frykta en liten periode at alt bare var innbilning eller at vi har blitt lurt, for har ikke merka noe til noe, haha :p Men lille vennen vår er heldigvis en aktiv liten krabat ❤️
 
Hurraaaa :D Så fantastisk!! Gratulerer så mye med en liten gutt i magen :D Helt utrolig at magefølelsen stemmer så ofte :) Utrolig kjekt at dere fikk målt alt dere skulle og at alt så bra ut :) Jeg ble jo kjempeglad da vi fikk noen fine bilder av prinsessen vår også, men samtidig så husker jeg godt at jeg bare var utrolig lettet over at alt sto bra til. Bildene spilte liksom ikke noen særlig rolle, selvom det så klart er utrolig kjekt å få se nurket <3 Har dere tenkt på om dere skal på 3D-UL seinere? Vi skal like før jul :) DET er jeg spent på :p hehe :)
 
Hurraaaa :D Så fantastisk!! Gratulerer så mye med en liten gutt i magen :D Helt utrolig at magefølelsen stemmer så ofte :) Utrolig kjekt at dere fikk målt alt dere skulle og at alt så bra ut :) Jeg ble jo kjempeglad da vi fikk noen fine bilder av prinsessen vår også, men samtidig så husker jeg godt at jeg bare var utrolig lettet over at alt sto bra til. Bildene spilte liksom ikke noen særlig rolle, selvom det så klart er utrolig kjekt å få se nurket <3 Har dere tenkt på om dere skal på 3D-UL seinere? Vi skal like før jul :) DET er jeg spent på :p hehe :)

Tuusen takk :D ❤️ Ja det er helt snålt ! Hadde såklart blitt gla uansett, men hadde stussa litt og måtte hatt litt tid å omstille meg om det var jente, haha :p Litt kjedelig å ikke ha noen skikkelige bilder av ansiktet ja, men vi fikk jo en hel haug med bilder av kroppsdeler og noen der vi såvidt kan skimte ansiktet hans :) Han er nok verdens fineste uansett ;) Vi har snakket litt om det, men egentlig bestemt oss for å lavære, men nå som vi ikke har fått sett han skikkelig frister det igrunnen veldig :p Ååh så spennende :D Det blir nok en helt hærlig førjulsgave ❤️
 
21 + 4
Wops, blir bare lenger og lenger mellom hver oppdatering her ser jeg :p Er innom daglig, men likevel blir hele dagboka glemt.. Føler ikke jeg har så mye nytt å komme med heller fra gang til gang :p

Magen vokser iallefall, og jeg begynner endelig å få litt mer babykul og ser ikke lenger bare feit ut :p Idag har jeg også vært hos jordmor, og alt er fortsatt helt som det skal :) Har gått opp 4 kg totalt fra startvekt, så det var både hun og jeg veldig fornøyd med :) Alt helt tipp topp !

Ellers har jeg altså blitt sykmeldt, fra og med i dag da bekkenet mitt desverre har begynt å si fra :( Jeg har jo en jobb med veldig mye gåing, stell og løft av brukere, utagerdende brukere og veldig mange dårlige stillinger da de trenger hjelp til veldig mye, og deet kjenner jeg tærer veldig på ! Skal heldigvis snart inn til legen igjen, og få henvisning til fysioterapeut, det kjenner jeg skal bli bra :)

Sånn uten om alt det, er alt helt supert :) Har mange prosjekter igang og nå har jeg bestilt meg masse stoff fra panduro og skal prøve meg på å sy lappeteppe :) Planen er også å lære seg å strikke, sånn jeg kan lage mariusvognteppe til vennen vår ❤️
 
Gratulerer så masse med en liten gutt i magen! :D Huff, jeg glemmer jo av alt som heter dagbøker her inne :p

Kjedelig at du er sykemeldt, men akkurat det med bekkenet får man ikke gjort så mye med gitt! Da er det bare og roe ned og lytte til det kroppen forteller deg ;) Jeg var selv sykemeldt nesten hele svangerskapet med førstemann, da hadde jeg en stå/gå-jobb. Hadde ikke sjans til å være på jobb. Bar fryktelig kjedelig å bare være hjemme, men man må jo bare gjøre det beste ut av det.

Så koselig at magen begynner å vokse :) Er veldig lov å legge ut magebilde ;)
 
Gratulerer så masse med en liten gutt i magen! :D Huff, jeg glemmer jo av alt som heter dagbøker her inne :p

Kjedelig at du er sykemeldt, men akkurat det med bekkenet får man ikke gjort så mye med gitt! Da er det bare og roe ned og lytte til det kroppen forteller deg ;) Jeg var selv sykemeldt nesten hele svangerskapet med førstemann, da hadde jeg en stå/gå-jobb. Hadde ikke sjans til å være på jobb. Bar fryktelig kjedelig å bare være hjemme, men man må jo bare gjøre det beste ut av det.

Så koselig at magen begynner å vokse :) Er veldig lov å legge ut magebilde ;)

Tusen takk :D Hehe ja det er vi flere om, var jo så flink å både oppdatere å kommentere i andres før, men nå går det rett i glemmeboken :p Dagene flyr av sted, og det er mye som skjer, så da blir det nok bare litt sånn :)

Ja veldig kjedelig, men har innsett at jeg bare må være litt egoistisk nå og tenke på meg selv.. Orker ikke å ødlegge meg på jobb og bli sengeliggende siste delen av svangerskapet, og det er heller ingen som takker en for å ødlegge seg på jobb, så da får det bare være sånn :)

Hihi ja magebilde kommer i neste oppdatering, jeg lover :D Hvordan går det med deg da ? :)
 
Tusen takk :D Hehe ja det er vi flere om, var jo så flink å både oppdatere å kommentere i andres før, men nå går det rett i glemmeboken :p Dagene flyr av sted, og det er mye som skjer, så da blir det nok bare litt sånn :)

Ja veldig kjedelig, men har innsett at jeg bare må være litt egoistisk nå og tenke på meg selv.. Orker ikke å ødlegge meg på jobb og bli sengeliggende siste delen av svangerskapet, og det er heller ingen som takker en for å ødlegge seg på jobb, så da får det bare være sånn :)

Hihi ja magebilde kommer i neste oppdatering, jeg lover :D Hvordan går det med deg da ? :)
Det går veldig fint med meg :) Jeg har vært i superduper form, og trives godt med å være i full jobb. Men var på kontroll i dag, og hadde litt høy puls. I tillegg har jeg veldig mye kynnere, som siden mandag har vært litt vondere enn bare ubehagelig. Så jordmor påpekte forsiktig at jeg kanskje burde tenke på å roe ned. Men akkurat det synes jeg er veldig vanskelig. Med en gradert sykemelding tror jeg at jeg fortsatt hadde jobbet 110 % :p Er ikke så flink til å ikke gi full guffe :shy:
 
23 + 0
Nå skal jeg prøve å bli litt flinkere til å oppdatere her, iallefall for min egen del, for fy så fort man glemmer ting :p

Den lille har det iallefall helt fint, mye aktivitet om dagen og det er så morsomt å se hvordan magen beveger seg ❤️ Bare synd mannen alltid er borte når det skjer, så han har ikke fått sett det enda :p Ellers er formen så som så.. Er forkjøla som en annen gris og bekkenet skranter bare mer om mer.. Kan ikke gå for mye, kan ikke sitte for mye og kan ikke ligge for mye, så her må det gå på intervaller :p Skal heldigvis snart til legen igjen og få henvisning til fysio, så håper det hjelper :)

Magen vokser iallefall, og her er mitt aller første magebilde :) Er ikke før nå siste ukene det har begynt å bli kul, så nå går det an å vise frem noe annet enn bare flesk, haha :p
image.jpeg
 
Så koselig med magebilde :D

Du har all min sympati for det bekkenet ♡ det er bare fryktelig vondt å ha det sånn. Fælt når alt gjør vondt :( håper du bekkenet ditt responderer bra på fysio :)
 
Så koselig med magebilde :D

Du har all min sympati for det bekkenet ♡ det er bare fryktelig vondt å ha det sånn. Fælt når alt gjør vondt :( håper du bekkenet ditt responderer bra på fysio :)

Hihi ja nå begynner det endelig å bli skikkelig babymage og ser ikke bare feit ut ! Haha :p

Huff, ja dette bekkengreiene hadde jeg ikke med i berrgningene ! Har jo hatt det så fint så langt, så hvorfor må det komme å ødlegge nå liksom ? Eneste som funker er å sitte/stå/ligge/gå på intervaller, haha :p Håper fysio hjelper ja, gleder meg til å få prøve det :) Ser du også plages med bekkenet, så vi får trøste hverandre, hihi ;)
 
Kjempefin babymage :D Riktig god jul til deg og bebis ♡
 
Back
Topp