Libero touch

Needlepin

Februar 2014 sin Miss Ammetåke
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
♡ Maibarna ♡
Noen som har prøvd liberos nye bleier -touch serien?
De skal jo være super myke og gode, og jada de er myke, men de lekker jo sånne "kuler"! :eek:
Bruker kun libero sine bleier, og har aldri opplevd dette før.
Skifter så klart bleie med jevne mellomrom, men noen ganger tisser hun mer enn andre ganger og da er hun full i sånne "kuler" -spesielt etter en lang hvil og om morgenen.
Koster mer gjør de også! :eek:
 
Har prøvd de, og de er som du sier gode og myke, men jeg synes ikke de kan forsvare prisen!.. Vi har gått over til Rema-bleiene, dobbelt så mange bleier for halve prisen av f.eks Libero Touch:)
 
Har prøvd de, og de er som du sier gode og myke, men jeg synes ikke de kan forsvare prisen!.. Vi har gått over til Rema-bleiene, dobbelt så mange bleier for halve prisen av f.eks Libero Touch:)

Nei det syns ikke jeg heller :eek:
Er vel 10-15,- dyrere enn de andre libero bleiene, og nå er ikke libero de billigste bleiene akkurat.
Jeg for min del ser ikke poenget i å kjøpe bleier kun fordi de er litt mykere enn de andre, pr i dag er bleiene av god kvalitet i utgangspunktet. Var mannen som kjøpte touch pga at se var utsolgt for de andre, comfort og newborn
 
Vi har prøvd en pakke, men da vi oppdaget de kulene fant jeg it at vi fortsatte med de gamle libero bleiene :)
 
Vi har også prøvd en pakke, men synes ikke de er så mye bedre enn comfort og newborn at jeg gidder å bytte. Blir heller ikke imponert over det jeg leser om de kulene som detter ut...
 
Hender seg det er kuler etter natta her og :/ men kjøper alltid disse bleiene på meny, for de har 2 før 79, og da blir det fort litt billigere :)
 
Aldri opplevd de kulene? Har noen bilder av de? Vi fikk en prøvepakke på kiwi, men gidder ikke kjøpe det selv med mindre det er det eneste de har. Vi bruker Libero Comfort, veldig bra :)
 
Vi har prøvd en pakke, men da vi oppdaget de kulene fant jeg it at vi fortsatte med de gamle libero bleiene :)

Så det er ikke bare her altså?
Mener å huske å ha lest en plass at de kulene ikke er bra for barnet..?
 
Vi har også prøvd en pakke, men synes ikke de er så mye bedre enn comfort og newborn at jeg gidder å bytte. Blir heller ikke imponert over det jeg leser om de kulene som detter ut...

De er mykere ja, men ikke bedre. De er en del tynnere enn comfort og newborn
Syns faktisk de minner om rema 1000 sine bleier, det billigmerke som rema fører
 
Aldri opplevd de kulene? Har noen bilder av de? Vi fikk en prøvepakke på kiwi, men gidder ikke kjøpe det selv med mindre det er det eneste de har. Vi bruker Libero Comfort, veldig bra :)

Kulene legger seg på huden til vesla, vil ikke ta bilde av henne der og legge ut.
Har opplevd å se sånne kuler hos guttene også, men det skjer sjelden -og da har det vært ei kjempe full morgen bleie. På touch serien har de kommet selv om bleia ikke er full. Det er bleiefyllet elns
 
Hender seg det er kuler etter natta her og :/ men kjøper alltid disse bleiene på meny, for de har 2 før 79, og da blir det fort litt billigere :)

Det blir billigere å kjøpe dyre bleier når man får 2 for 79,- ja. Jeg har alltid kun brukt libero sine bleier og har aldri opplevd disse kulene med mindre bleia har vært kjempe full. På touch serien er det ofte bleia ikke er full engang
 
De er mykere ja, men ikke bedre. De er en del tynnere enn comfort og newborn
Syns faktisk de minner om rema 1000 sine bleier, det billigmerke som rema fører

Vi bruker Rema1000-bleier. Myke og gode, og holder fint hele natta. Veldig fornøyde med dem, kontra de vanlige Liberobleiene. Synes de er fryktelig stive! Føler hun beveger seg dårligere når vi en sjelden gang bruker Libero...
 
Fikk alltid sånne kuler i ammeinnleggene fra libero jeg :p
Nå får jeg heldigvis ikke så spreng mer så innleggene blir ikke fulle på 2 min xP
 
Vi bruker Rema1000-bleier. Myke og gode, og holder fint hele natta. Veldig fornøyde med dem, kontra de vanlige Liberobleiene. Synes de er fryktelig stive! Føler hun beveger seg dårligere når vi en sjelden gang bruker Libero...

Mange om er fornøyd med de bleiene, her blir de for tynne. Ungene tisser igjennom de ila natta
 
Kulene legger seg på huden til vesla, vil ikke ta bilde av henne der og legge ut.
Har opplevd å se sånne kuler hos guttene også, men det skjer sjelden -og da har det vært ei kjempe full morgen bleie. På touch serien har de kommet selv om bleia ikke er full. Det er bleiefyllet elns
Åja, OK. Trodde det lå i bleia :) ikke bra hvis bleiefyllet løser seg opp ved våt bleie.
Libero har prøvd å lage ett produkt for å selge oss noe vi ikke visste at vi trengte. Mykere bleier. :D
 
De er jo kjempedeilige, men jeg liker best coop faktisk. Hadde sikkert kjøpt touch dersom prisen hadde vært lik, men foretrekker faktisk coop foran vanlig libero comfort nå. Mykere og ikke den lukta som kommer når det er tiss i bleia.
 
Disse kulene opplevde vi også, men der kom mye oftere på Coop-bleiene og en og annen sjelden gang på Rema-bleiene. Liker Rema-bleiene best uansett.
Som jedijadi sier har jeg også sett kulene etter å ha brukt ammeinnlegg fra Libero. Liker Natusan sine best der, de er myke og holder godt uten å bli for fort fulle.
 
Har ikke prøvd. Jeg opplevde det samme med Pampers faktisk, men da var bleia ganske full. Ellers var det Libero comfort da vi var i Norge, og nå siden vi importerer bleier, er det Rema1000 sine. De er helt supre, og aldri opplevd noe uhell med de. Tynne og myke er de også. Fikk mange spm her (spesielt bhg) om hvor jeg kjøpte de, for de mente de var bedre en Pampers sine. Det beste er jo at de er så billige i tillegg;)
 
Back
Topp