November!❄

Så morro med besøk til bursdagen. :D Det blir vel stas! Hvordan går det med henne?

Vi skal feire bryllupet til broren min på fredag, så i morgen blir det kakebaking og innrykk av familie her også. :)
Det går veldig bra! Ferdig med siste cellegiftskur og er i god form :)
Så hyggelig med feiring :)
 
Last edited:
Hei.
FruH: har T bursdag i dag? Gratulerer :) håper han har hatt en fin dag!

Eksamen nr 2 er jeg ferdig, og så er det en på fredag!
Sykt sliten i dag :(
Bhg ringte meg og ba meg hente barna fordi de var bleke og feber?

Ingen feber og er helt i 100 begge to... Hmm
Ville dere levert de i morgen?
De sier selv at de ikke er syke og virker ikke dårlige. Syntes de var litt kjappe med å ringe jeg, men...

Khalid kommer neste fredag. Blir herlig! Har bursdag neste søndag, så gleder meg til å få han tilbake :)

Hvordan går det med dere ? Har dere gjort noe gøy i dag?
 
Hei.
FruH: har T bursdag i dag? Gratulerer :) håper han har hatt en fin dag!

Eksamen nr 2 er jeg ferdig, og så er det en på fredag!
Sykt sliten i dag :(
Bhg ringte meg og ba meg hente barna fordi de var bleke og feber?

Ingen feber og er helt i 100 begge to... Hmm
Ville dere levert de i morgen?
De sier selv at de ikke er syke og virker ikke dårlige. Syntes de var litt kjappe med å ringe jeg, men...

Khalid kommer neste fredag. Blir herlig! Har bursdag neste søndag, så gleder meg til å få han tilbake :)

Hvordan går det med dere ? Har dere gjort noe gøy i dag?
Grattis med overstått eksamen! :)

Jeg ville levert dem! Barnehagen ringte meg også en dag fordi de mente Hermine hadde feber, hun hadde 37.5 i temp...mest sannsynlig fordi hun satt inne med ullklærne på seg. :confused: Hun gikk i BHG neste dag. ;)
 
Idag har jeg vunnet 100 smoothies fra Hipp i en konkurranse på Instagram. :D snakk om flaks!

Ellers så har mannen bakt 6 brød, støvsugd, rydda huset og gjort klart til gjester som kommer i morgen. Jeg har for det meste ligget på sofaen, helt ødelagt etter jobb isdag. :confused:

Men fredag har vi stengt, så da er det fri. :D BHG har planleggingsdag, så da tar vi helg i morgen. :)
 
Grattis med overstått eksamen! :)

Jeg ville levert dem! Barnehagen ringte meg også en dag fordi de mente Hermine hadde feber, hun hadde 37.5 i temp...mest sannsynlig fordi hun satt inne med ullklærne på seg. :confused: Hun gikk i BHG neste dag. ;)
Takk :D godt å være halvveis :)

Så kjedelig når ungene er i form. For de har så godt av å utfolde seg. Fra kl 13-19, brukte de tiden på å krangle og løpe etter hverandre :(!! Så tror jeg sender de! :)
 
Idag har jeg vunnet 100 smoothies fra Hipp i en konkurranse på Instagram. :D snakk om flaks!

Ellers så har mannen bakt 6 brød, støvsugd, rydda huset og gjort klart til gjester som kommer i morgen. Jeg har for det meste ligget på sofaen, helt ødelagt etter jobb isdag. :confused:

Men fredag har vi stengt, så da er det fri. :D BHG har planleggingsdag, så da tar vi helg i morgen. :)
Heldig du er som vinner så ofte :) grattis!
Flink mann som står på sånn, så du får hvilt deg :)
Gleder deg til ul? :) tror det blir jente jeg :)
 
Heldig du er som vinner så ofte :) grattis!
Flink mann som står på sånn, så du får hvilt deg :)
Gleder deg til ul? :) tror det blir jente jeg :)
Ja jeg har hatt litt vinnerflaks i det siste :D

Dagene kan ikke gå fort nok til fredag altså!!! Jeg sier han, men det gjorde jeg sist også så det blir sikkert jente. :p
 
Ja jeg har hatt litt vinnerflaks i det siste :D

Dagene kan ikke gå fort nok til fredag altså!!! Jeg sier han, men det gjorde jeg sist også så det blir sikkert jente. :p
Hehe, spennende er det :)
Vil du fortelle oss kjønnet? Hilsen nysgjerrige meg ;)

Nå legger jeg meg tidlig... Oppe før 5.30 hver dag!!! Helt dø! God natt :)
 
Hei.
FruH: har T bursdag i dag? Gratulerer :) håper han har hatt en fin dag!

Eksamen nr 2 er jeg ferdig, og så er det en på fredag!
Sykt sliten i dag :(
Bhg ringte meg og ba meg hente barna fordi de var bleke og feber?

Ingen feber og er helt i 100 begge to... Hmm
Ville dere levert de i morgen?
De sier selv at de ikke er syke og virker ikke dårlige. Syntes de var litt kjappe med å ringe jeg, men...

Khalid kommer neste fredag. Blir herlig! Har bursdag neste søndag, så gleder meg til å få han tilbake :)

Hvordan går det med dere ? Har dere gjort noe gøy i dag?
Gratulerer med gjennomført eksamen!
Og så deilig å få mannen hjem igjen! Var han på jobbreise eller hva var det igjen? Han har vært borte en stund nå, skjønte jeg :)
Så rart at de ba deg hente barna om de virker helt friske? Hadde de målt feberen deres?
Jeg hadde nok sendt de i Bhg neste dag om de ikke hadde hatt merkbart feber da de kom hjem, og vært i så fin form :)
T ble 7 år i dag ja! Han har hatt en super dag :)
 
Idag har jeg vunnet 100 smoothies fra Hipp i en konkurranse på Instagram. :D snakk om flaks!

Ellers så har mannen bakt 6 brød, støvsugd, rydda huset og gjort klart til gjester som kommer i morgen. Jeg har for det meste ligget på sofaen, helt ødelagt etter jobb isdag. :confused:

Men fredag har vi stengt, så da er det fri. :D BHG har planleggingsdag, så da tar vi helg i morgen. :)
Grattis med smoothier :-D
Så effektive dere har vært da ;)
 
Gratulerer med gjennomført eksamen!
Og så deilig å få mannen hjem igjen! Var han på jobbreise eller hva var det igjen? Han har vært borte en stund nå, skjønte jeg :)
Så rart at de ba deg hente barna om de virker helt friske? Hadde de målt feberen deres?
Jeg hadde nok sendt de i Bhg neste dag om de ikke hadde hatt merkbart feber da de kom hjem, og vært i så fin form :)
T ble 7 år i dag ja! Han har hatt en super dag :)
Takk :)
Han skulle ordne masse... Som fornyet pass, men kontoret er stengt og alt er på halv tolv der :(
Blir koselig :)

De hadde ikke målt, men sa de var varme og bleke.. Hmm..
Så kos med bursdag :)
 
God morgen :) mASSE snø som har kommet :) ble så lyst, men tror ikke det blir liggende.. Ungene var overlykkelige! :)

Hva skal dere?
 
God morgen :) mASSE snø som har kommet :) ble så lyst, men tror ikke det blir liggende.. Ungene var overlykkelige! :)

Hva skal dere?
Hei hei. Moro med snø da!
Det ligger greit med snø her nå også, og er et par minusgrader, enda kaldere på natta..
Vi hadde en rolig morgen her pga besøk, og ungene kom seg til slutt på skolen og i barnehagen .
Jeg jobber litt hjemmefra i dag, svigermor har reist nå.
Senere blir det ikke så mye annet enn middag og slikt her hjemme :)
 
God mandag! :)

Håper denne uken går fort, for fredag er det oul. :D

Bhg ringte meg før 09 i morges, Hermine hadde falt utav en sofa og slått leppa og munnen sin, og fått ei løs tann. :eek: Så hun måtte jeg hente, og tok henne med meg på jobb. Hun syntes det var stas å "jobbe" på kontoret mitt, mannen hentet henne etter ei stund. Så var hun med han på jobb og i et møte, før de dro til tannlegen.

Tanna er heldigvis ikke veldig løs eller skadet, men hun får ikke spise hard mat på ei uke og så skal vi tilbake for kontroll om ei uke. Er samme tann som hun slo for et år siden, snakk om uflaks.

Hva gjør dere idag?

Virker som om det kommer til å gå bra med tanna da :) men veldig synd sånt skjer :( er så fort gjort, og må være forferdelig vondt:oops:
 
Så typisk at det var samme tann! Godt den ikke var skadet.
Wael har skadet tennene 3 ganger, 2 ganger den samme tannen, og den siste gangen ble den grå :(

Hvordan går det på jobb og med magen? :) spennende å se hva det blir :)

Er ikke grå tann en død tann? Ikke at det gjør noe når det er melketenner å sånt da :) men pappa hadde en grå voksen tann, og den var død sa han..
 
God kveld :)
Dagen startet 05.30 som vanlig, fikk levert de til 07.45 også dro jeg rett til eksamen! Ferdig etter 2 timer og fikk skrevet 9 sider. Håper jeg står iallefall :)
Jobb i morgen,eksamen onsdag,jobb torsdag og eksamen på fredag igjen...

Mina er akkurat lagt. Så sliten! Og Wael skal legges om 5 :)

Hvordan har dagen deres vært? :)

Stressende uke på deg da! Lykke til med eksamen imårra :) krysser fingrene for deg <3
 
God kveld!
I går ble det jobb på meg, og i dag studier!
I ettermiddag har vi forberedt til 7-årsbursdag i morgen. Det ble 3 kaker, slik at vi har klart til helgen og feiring da også :)
Svigermor kommer i morgen, noe vi gleder oss veldig til. Pga sykdom har ikke ungene sett henne siden juni, og vi har såvidt møtt henne selv. Ungene vet ikke at hun kommer, så det blir en herlig overraskelse, spesielt for T som har bursdag :)
Håper alle har det bra!

For en fin overraskelse!! :D:D:D
 
Hei.
FruH: har T bursdag i dag? Gratulerer :) håper han har hatt en fin dag!

Eksamen nr 2 er jeg ferdig, og så er det en på fredag!
Sykt sliten i dag :(
Bhg ringte meg og ba meg hente barna fordi de var bleke og feber?

Ingen feber og er helt i 100 begge to... Hmm
Ville dere levert de i morgen?
De sier selv at de ikke er syke og virker ikke dårlige. Syntes de var litt kjappe med å ringe jeg, men...

Khalid kommer neste fredag. Blir herlig! Har bursdag neste søndag, så gleder meg til å få han tilbake :)

Hvordan går det med dere ? Har dere gjort noe gøy i dag?

Jøss det var da en merkelig beslutning?? Men de har sikkert målt under armen, og det kan jo slå ut som feber om dem bare er varme! Har skjedd her. De ringte en gang fra bhg fordi dem mente Leoh hadde feber, målte 37,8 under armen..men som jeg sa når jeg kom å så Leoh, så er han varm av seg, og tror neppe det er feber! Og han hadde ikke feber heller. Var nok bare for mye kledd eller noe:oops:
Så jeg sendte han tilbake dagen etter :p


Så fint at K endelig kommer hjem igjen! Da tenker jeg det er ei som skal få sove litt :D hihi..
 
Hei på dere :)
Idag har endelig Liana klar for bhg! Og hun var kjempe glad for det :D mulig Leoh får dra imårra..kommer an på den ene vannkoppen som er igjen :p ellers har dem vært i god form hver dag :) bare Liana som hadde 1-2 dager med ubehag av stikking og kløe! Spesielt på en vannkopp som har rett ved overleppa. Den var STOR :( så ikke noe godt ut :(

Emira gikk for første gang hjem fra skolen alene på tirsdag :D:D trenger bare å krysse den ene hovedveien vi har gjennom byen da :p for vi bor rett over gata fra skolen hihi.. hun var rimelig stolt av seg selv :) og det var vi å ;)

Ellers er det ikke så mye nytt som har skjedd egentlig. Jeg skal på jobb imårra, og det blir godt å skravle med voksne damer istedenfor en 2 åring og en 3 åring :p haha..

Alt bra med dere?
 
Back
Topp