November!❄

Da var ungene levert, kofferten pakket og vi er klare for hotellopphold med jobben til mannen! Ungene gleder seg til å være hos mormor og bestefar, og vi gleder oss til en helg med litt voksentid :)
Jeg skal til frisøren nå før vi reiser, det blir også ganske greit!
God helg :-D

Ha en finfin voksenhelg :D så deilig :)
 
Syns det er godt med både tynne og tykke bunner :D men om den er tykk, så må man ha mer fyll, ellers blir det tørt :p du lager vel uten gluten å du kansje?
Glutenfri ja :) denne ble laget på bokhvetemel og shär bread mix, en lys glutenfri melblanding. Jeg liker best tynn bunn jeg :p
 
Ha en finfin voksenhelg :D så deilig :)
Åh takk! Det nytes til det fulle! Jeg har akkurat hatt 30 minutters fantastisk massasje og landet på senga. Blir nok her en stund :p
 
Glutenfri ja :) denne ble laget på bokhvetemel og shär bread mix, en lys glutenfri melblanding. Jeg liker best tynn bunn jeg :p

Tror jeg bare har smakt glutenfri pizzabunn én gang før. Og den smakte vanlig :) gjør vel det om det blir varmet opp igjen å sikkert :) verre med brød osv :p
 
Åh takk! Det nytes til det fulle! Jeg har akkurat hatt 30 minutters fantastisk massasje og landet på senga. Blir nok her en stund :p

Høres ut som en drøm:rolleyes:
 
Svigers tok Hermine med seg og kjørte ut til hytta idag tidlig, så vi fikk rydda hjemme og kjørte utover etter dem utpå dagen.

Nå er det helt mørkt ute, jeg koser meg i sofaen med smågodt, Hermine er på besøk i nabohytta og i ovnen står det elgsteik. :rolleyes:

Skikkelig lat, koselørdag! :)
 
God mandag! :)

Håper denne uken går fort, for fredag er det oul. :D

Bhg ringte meg før 09 i morges, Hermine hadde falt utav en sofa og slått leppa og munnen sin, og fått ei løs tann. :eek: Så hun måtte jeg hente, og tok henne med meg på jobb. Hun syntes det var stas å "jobbe" på kontoret mitt, mannen hentet henne etter ei stund. Så var hun med han på jobb og i et møte, før de dro til tannlegen.

Tanna er heldigvis ikke veldig løs eller skadet, men hun får ikke spise hard mat på ei uke og så skal vi tilbake for kontroll om ei uke. Er samme tann som hun slo for et år siden, snakk om uflaks.

Hva gjør dere idag?
 
Ø0ø0 Z
 
God mandag! :)

Håper denne uken går fort, for fredag er det oul. :D

Bhg ringte meg før 09 i morges, Hermine hadde falt utav en sofa og slått leppa og munnen sin, og fått ei løs tann. :eek: Så hun måtte jeg hente, og tok henne med meg på jobb. Hun syntes det var stas å "jobbe" på kontoret mitt, mannen hentet henne etter ei stund. Så var hun med han på jobb og i et møte, før de dro til tannlegen.

Tanna er heldigvis ikke veldig løs eller skadet, men hun får ikke spise hard mat på ei uke og så skal vi tilbake for kontroll om ei uke. Er samme tann som hun slo for et år siden, snakk om uflaks.

Hva gjør dere idag?
Så typisk at det var samme tann! Godt den ikke var skadet.
Wael har skadet tennene 3 ganger, 2 ganger den samme tannen, og den siste gangen ble den grå :(

Hvordan går det på jobb og med magen? :) spennende å se hva det blir :)
 
God kveld :)
Dagen startet 05.30 som vanlig, fikk levert de til 07.45 også dro jeg rett til eksamen! Ferdig etter 2 timer og fikk skrevet 9 sider. Håper jeg står iallefall :)
Jobb i morgen,eksamen onsdag,jobb torsdag og eksamen på fredag igjen...

Mina er akkurat lagt. Så sliten! Og Wael skal legges om 5 :)

Hvordan har dagen deres vært? :)
 
Så typisk at det var samme tann! Godt den ikke var skadet.
Wael har skadet tennene 3 ganger, 2 ganger den samme tannen, og den siste gangen ble den grå :(

Hvordan går det på jobb og med magen? :) spennende å se hva det blir :)
Håper ikke den blir grå, det er jo så lite pent. :(

Det går bra på jobb, jeg jobber 70% og har veldig mye kontortid. Går fint så lenge jeg får sittet endel iløpet av dagen. Idag har jeg stått og gått veldig mye, så da får jeg veldig mye kynnere på kvelden. Ganske ubehagelig. :confused:
 
God kveld :)
Dagen startet 05.30 som vanlig, fikk levert de til 07.45 også dro jeg rett til eksamen! Ferdig etter 2 timer og fikk skrevet 9 sider. Håper jeg står iallefall :)
Jobb i morgen,eksamen onsdag,jobb torsdag og eksamen på fredag igjen...

Mina er akkurat lagt. Så sliten! Og Wael skal legges om 5 :)

Hvordan har dagen deres vært? :)
Litt av en uke for deg. :eek: Men tenk så deilig det blir med helg da. :D
 
Håper ikke den blir grå, det er jo så lite pent. :(

Det går bra på jobb, jeg jobber 70% og har veldig mye kontortid. Går fint så lenge jeg får sittet endel iløpet av dagen. Idag har jeg stått og gått veldig mye, så da får jeg veldig mye kynnere på kvelden. Ganske ubehagelig. :confused:
Jeg vet... Kjipt med grå tann :( men bedre enn at den falt ut hehe :)

Så slitsomt det hørtes ut... Men godt du får sitte en del vanligvis. Trives du godt?
 
God kveld :)
Dagen startet 05.30 som vanlig, fikk levert de til 07.45 også dro jeg rett til eksamen! Ferdig etter 2 timer og fikk skrevet 9 sider. Håper jeg står iallefall :)
Jobb i morgen,eksamen onsdag,jobb torsdag og eksamen på fredag igjen...

Mina er akkurat lagt. Så sliten! Og Wael skal legges om 5 :)

Hvordan har dagen deres vært? :)
Wow for en uke :)
Lykke til i morgen!!
 
God mandag! :)

Håper denne uken går fort, for fredag er det oul. :D

Bhg ringte meg før 09 i morges, Hermine hadde falt utav en sofa og slått leppa og munnen sin, og fått ei løs tann. :eek: Så hun måtte jeg hente, og tok henne med meg på jobb. Hun syntes det var stas å "jobbe" på kontoret mitt, mannen hentet henne etter ei stund. Så var hun med han på jobb og i et møte, før de dro til tannlegen.

Tanna er heldigvis ikke veldig løs eller skadet, men hun får ikke spise hard mat på ei uke og så skal vi tilbake for kontroll om ei uke. Er samme tann som hun slo for et år siden, snakk om uflaks.

Hva gjør dere idag?
Hvordan går det i dag?
 
God kveld!
I går ble det jobb på meg, og i dag studier!
I ettermiddag har vi forberedt til 7-årsbursdag i morgen. Det ble 3 kaker, slik at vi har klart til helgen og feiring da også :)
Svigermor kommer i morgen, noe vi gleder oss veldig til. Pga sykdom har ikke ungene sett henne siden juni, og vi har såvidt møtt henne selv. Ungene vet ikke at hun kommer, så det blir en herlig overraskelse, spesielt for T som har bursdag :)
Håper alle har det bra!
 
God kveld!
I går ble det jobb på meg, og i dag studier!
I ettermiddag har vi forberedt til 7-årsbursdag i morgen. Det ble 3 kaker, slik at vi har klart til helgen og feiring da også :)
Svigermor kommer i morgen, noe vi gleder oss veldig til. Pga sykdom har ikke ungene sett henne siden juni, og vi har såvidt møtt henne selv. Ungene vet ikke at hun kommer, så det blir en herlig overraskelse, spesielt for T som har bursdag :)
Håper alle har det bra!
Så morro med besøk til bursdagen. :D Det blir vel stas! Hvordan går det med henne?

Vi skal feire bryllupet til broren min på fredag, så i morgen blir det kakebaking og innrykk av familie her også. :)
 
Back
Topp