Siljeh91
Forelsket i forumet
forrige uke så fikk matheo så illeluktende tissebleier, så vi var på legevakta med urinprøve. Ellers var formen fin, men det var litt utslag på hvite blodceller. Så vi måtte levere urinprøve til dyrkning på torsdag. Nå for en time siden så ringte fastlegen å sa at vi måtte bli lagt inn på ahus fordi han har kraftig urinveisinfeksjon, så dit er vi på vei nå. Stakkars gutten min, men er så glad jeg tok den vondte følelsen på alvor og gikk til legen med engang. Han har hatt feber i helgen, spist litt mindre og sovet dårligere om natta. Men han fikk også 3 mnd vaksine på fredag så jeg var helt sikker på at det var det. Siden legen på legevakta sa at det medt sannsynelig ikke var uvi siden det ikke er så vanlig på så små og han hadde jo ingen symptomer. Helsesøster sa også på kontrollen at det kan være vanlig med stam urinlukt. Men vet at han får god behandling på ahus og er i de beste hender der<3 måtte bare dele det her da jeg fikk litt sjokk, er jo så bekymra for lille gutten min. Til tross for alt dette så er han fortsatt verdens blideste