Skravletråd November

Hadde blodansamlingen i indre mormunn på torsdag. 8+5 :D oi oi så spennende ❤️ fikk mage uke 7 :)
Er det farlig? Åj, i uke 7 allerede ja:) hehe:) Husker jeg begynte å slite med å lukke igjen knappen på buksene mine sånn ca uke 10 :)
Hehe, ja begynner å bli veldig spennende nå altså! Men gikk ti dager over med forrige, så prøver veldig hardt å innstille meg på litt overtid denne gangen og

Er det farlig? Åj, i uke 7 allerede ja:) hehe:) Husker jeg begynte å slite med å lukke igjen knappen på buksene mine sånn ca uke 10 :)
Hehe, ja begynner å bli veldig spennende nå altså! Men gikk ti dager over med forrige, så prøver veldig hardt å innstille meg på litt overtid denne gangen og
Nei :) men med min historie hadde jeg hjerte i halsen :/ er vel det som er normalt :) jeg har jo synlig mage :p håper du slipper det :)

God ettermiddag :D har ingen blodansamling lenger og lille har det veldig bra ❤️ beveget på seg og :D jeg har visst ganske stor livmor som gjør at magen er vanskelig å skjule. Min vokser i rakettfart om dagen :p da blir det ikke noe ny kontroll før om 3 ukers tid :) den ble satt opp på torsdag :) nyte og kose meg nå ❤️
Så bra:D da er det bare å kose seg!

Fikk dere kjøpt?:)
Nei, de var utsolgt for det vi skulle ha.
De får inn flere i kveld og setter et til side til meg så jeg kan kjøpe i morgen

Nei :) men med min historie hadde jeg hjerte i halsen :/ er vel det som er normalt :) jeg har jo synlig mage :p håper du slipper det :)
Ok.. hatt uflaks før?
Ja, jeg håper jo egentlig og det. Spesielt nå som maseriene virkelig har meldt sin ankomst. Begynner å bli mektig lei.. Men svettekick jo at sjansen er stor for å gå over med andre når man går over med første så..

Hadde du bilde? Eller oppskrift? ;)
Ikke bilde desverre:P

En liten langpanne med brownies røre.
Dryss over grovhakket pekannøtter, mini marshmallows og sjokoladebiter.
Stivpisk 2 eggehviter og bland inn en kopp brunt sukker.
Blandingen has oppå resten i langpanna.
175 grader i ca 35 minutter:)

Det må være litt befriende også?:)

Ja, når valget var tatt (lørdag) var det befrtiende. Å vite det søndag var godt. Mandag var det vemodig og trist, men samtidig rett, og veldig godt at alle på jobb støttet meg og sa det var rett valg når jeg fortalte dem at jeg kom til å gjøre det. På vei til legen var jeg rett og slett kvalm, dels "tenk om vikaren ikke er enig og ikke sykemelder meg, nå som jeg har bestemt meg" og dels rett og slett fordi "jeg skal ikke på jobb mer før etter permisjon!!!!"

I morgen tidlig er det trolig rett og slett deilig, ikke onsdag, men likevel ikke jobb.

Og til og med så ajour på jobb at selv om resultatrapport pr oktober skal leveres på fredag var det ikke noe stress å tenke på, alle så ajou at resten av teamet klarer dette uten meg, uten problem.

Back
Topp