Skravletråd November

Da var nok nok.

Rart, godt, vemodig og rett.

Jeg er 100% sykemeldt og skal ikke jobbe mer før etter permisjonen.
Det var på tide, håper det det gjør at du får mer overskudd og energi. :)

Gode og mette!!:)

Hente 2 pakker her etterpå og innom nærmeste senter en tur:D:)

God ettermiddag :D har ingen blodansamling lenger og lille har det veldig bra ❤️ beveget på seg og :D jeg har visst ganske stor livmor som gjør at magen er vanskelig å skjule. Min vokser i rakettfart om dagen :p da blir det ikke noe ny kontroll før om 3 ukers tid :) den ble satt opp på torsdag :) nyte og kose meg nå ❤️

God ettermiddag :D har ingen blodansamling lenger og lille har det veldig bra ❤️ beveget på seg og :D jeg har visst ganske stor livmor som gjør at magen er vanskelig å skjule. Min vokser i rakettfart om dagen :p da blir det ikke noe ny kontroll før om 3 ukers tid :) den ble satt opp på torsdag :) nyte og kose meg nå ❤️
Ikke fått med meg hendelsesforløpet, men godt det går bra da:) Hvor langt er du på vei?
Jeg fikk veldig fort mage nå med nr to, og kunne ikke skjule det særlig lenge:) Nå har jeg bare halvannen uke igjen til termin:)

Ikke fått med meg hendelsesforløpet, men godt det går bra da:) Hvor langt er du på vei?
Jeg fikk veldig fort mage nå med nr to, og kunne ikke skjule det særlig lenge:) Nå har jeg bare halvannen uke igjen til termin:)
Hadde blodansamlingen i indre mormunn på torsdag. 8+5 :D oi oi så spennende ❤️ fikk mage uke 7 :)

Da var det å vente på at gubben skal komme hjem slik at i får spist middag. Kjenner jeg han rett kommer han vel hjem midt i legging av mini

I kveld er det 8 måneder siden jeg satt her inne og klagde over at jeg hadde så veldige kynnere.
De var så ille at de utløste bekkenløsningen.
Tidlig neste morgen gikk vannet.
Vanskelig å skjønne hvordan jeg som tredjegangs klarte å ta feil av kynnere og rier.
Har i ettertid skjønt det var rier jeg hadde
Skjønner deg godt
Trodde jeg hadde forstoppelse men så var fødselen i gang og babyen nesten ute (min nr 3)

Back
Topp