IKM uke 47

Oppdatert.
Så mange med positive tester nå!!!

Ser ut til at jeg er gravid! :) litt vanskelig å vite i og med at testene ikke var blitt 100% negative etter MA'en. De var svaaakt positive, men nå idag fikk jeg mye sterkere teststrek.. Tror jeg drar til legen neste uke å måler hcg, men ser ikke noen annen grunn til at testen skal bli sterkere;) skal sies at jeg blir lett gravid så ikke usannsynlig at jeg har blitt gravid på første pp etter aborten.

Jeg er ikke kommet inn på ikm-lista en gang.
Ikm 17. nov
Test i dag viste ikke gravid.

Dere som har testet positivt, merker dere noe til økt utflod? 12 dpo, slått meg til ro med at det blir ny pp, men fått så mye hvit utflod, bokstaveligtalt rennet ut til tider... Har aldri utflod jeg ?

11 dpo i dag og negativ test. Det kom litt rosa på papiret i morges, så ut som noen dråper blod blandet i utflod (sorry detaljer). Kan dette være festeblødning? Aldri hatt det før!
Ellers stikker og murrer det som f... :-)

Dere som har testet positivt, merker dere noe til økt utflod? 12 dpo, slått meg til ro med at det blir ny pp, men fått så mye hvit utflod, bokstaveligtalt rennet ut til tider... Har aldri utflod jeg ?
JA! :)

11 dpo i dag og negativ test. Det kom litt rosa på papiret i morges, så ut som noen dråper blod blandet i utflod (sorry detaljer). Kan dette være festeblødning? Aldri hatt det før!
Ellers stikker og murrer det som f... :-)
Jeg fikk også rosa utflod i dag og prikking i brystene. Nå kjenner jeg litt ømhet i magen.
Er også redd det er tanta som melder seg :-(
Fikk negativ digital rfsu i dag :-/

Er nesten ikke aktiv lenger, er så lei mislykkede pp... Men jeg er 8 DPO... Tar en test ikveld :) håper alle dere er heldige denne mnd. Blir vel nok et nederlag for meg... :/

Back
Topp