Jeg har trodd jeg har drevet med redebygging. Vasket litt etter litt med tøy, rommet ble malt i oktober, og jeg har handlet litt sånn her og der. Men på lørdag, LORD!
Vi satt og slappet av i sofaen og så på en serie vi begge liker godt da jeg merket at jeg ikke hadde fått med meg NOE av de siste 10 min. Jeg hadde tenkt fødebag, hva er igjen av vask, hva har jeg egentlig, jeg mangler så sabla mye både til meg og lille. Og rot. ROT er roten til alt ondt om dagen.
Så da, halv ti på lørdagskvelden, fikk sambo en suss og beskjed om å kose seg videre i sofaen ( vi jobber 6 dager i uka, mannen ca 10 t pr dag, jeg 6 timer). Han tittet litt usikkert på meg, som om han lurte på om han måtte/skulle/burde tilby seg noe..
Så føk jeg opp, ryddet hele klesskapet mitt, gravid klær, sommer klær, vinter klær og alt! Gikk igjennom alt undertøy og kastet masse. Har eg bare brukt to kurver de siste mnd hvor alt gravidtøyet har blitt plassert, så har det spredd seg litt utover. Shina hele soverommet, og fikk sortert en god del. Pakka halve fødebagen. BY THE WAY, er det lov med føde koffert? typ 20 kg som til syden?????

Så 2 etg fikk gjennomgå, ferdig sånn halv ett- ett, da var hofter og rygg gåent!
Ny runde i går, da fikk badet og alle sminke og toalettsaker seg en runde.

I dag blir det nok en ny runde med handling, fødebag og rydding. Må nok også vaske kjølehjørnet og gjesterommet (oppbevaring) må nok også ryddes og vaskes.....
Og ja, bilen innvendig.. Hmm, bør vel kanskje tas før gjesterommet!...