Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ojoj, spennende!!
Hvordan var det? Veldig vondt?
Nå har jeg fått ei jordmor jeg kjenner til å ta hinneløsning på meg. Det var modent og 2 cm åpning. Så nå håper jeg det setter fart på sakene!!38+2 i dag! Og veeeldig klar for fødsel!
Ojoj, spennende!!
Hvordan var det? Veldig vondt?
Forskjellig fra sykehus til sykehus og jordmor til jordmor.Er det fortsatt slik at de sjeldent tar d på førstegangsfødende?
Husker det var slik da jeg fikk nr 1
De gjorde det på meg da jeg var førstegangsfødende. Det var i 2011, på Ullevål.Er det fortsatt slik at de sjeldent tar d på førstegangsfødende?
Enig!!AhaFinere måte å si det på syns jeg
![]()

Hvor lenge etter ble det fødsel da?De gjorde det på meg da jeg var førstegangsfødende. Det var i 2011, på Ullevål.
Det varierer fra jordmor til jordmor. Her spurte jeg ei jordmor jeg kjenner privat. Hun som har fulgt meg opp gjør det ikke.Er det fortsatt slik at de sjeldent tar d på førstegangsfødende?
Hvor lenge etter ble det fødsel da?![]()
Hvirdan går det etter at jm strippet ?Nå har jeg fått ei jordmor jeg kjenner til å ta hinneløsning på meg. Det var modent og 2 cm åpning. Så nå håper jeg det setter fart på sakene!!38+2 i dag! Og veeeldig klar for fødsel!