Ja er mye som foregår her nå. Men heldigvis er de samstemte hvordan de vil gjøre det overfor datterenSå trist med samlivsbrudd da![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja er mye som foregår her nå. Men heldigvis er de samstemte hvordan de vil gjøre det overfor datterenSå trist med samlivsbrudd da![]()
Nei, sånn kan man ikke ha detSånn som det er nå er ikke bra for noen. Hvis vi går ut av rommet kommer hun bare springende ut. Hvis vi er der inne er det bare tull og skriking :/
Liker ikke julebrus jegLyst på julebrus jeg![]()
![]()
Artig med litt mer tempoKjekt det skravles litt mer unna her nå![]()
Er ikke noe glad i det jeg hellerLiker ikke julebrus jeg![]()
Så flink du erDa var hele middagsmenyen for uken klar...ble vel ikke så værst
Bra det gikk greitHun ble heldigvis ferdig å spise i det samme, så vi gikk ned, mannen fikk hjelpe henne med kjolen (som har knapper hele veien ned, bak) mens jeg pusset tenner på storebror, så fikk han tatt en prat på sengekanten med eldstemann om Paris mens jeg pusset henne og avsluttet med kos og forsikring om at vi er glade i dem før kveldssang. Deretter måtte hun sutre og klage litt selvsagt, men hun sovnet nå greit i det minste
Oi ja. Tiden flyr jaggu!!Hipp hipp hurra for 8 måneder.
Kan noen fortelle meg hvor tiden har blitt av?
Prøver så godt jeg kanSå flink du er![]()
Men siden du nærmer deg termin, og lille U er 8 måneder i dag, så fikk vel du positiv test omtrent når han kom til verdenOi ja. Tiden flyr jaggu!!
Syns alt rundt meg går fort bortsett fra min egen graviditet
Skal til jm. etterpå..
Det forsvinner fort etter hun kommer utSkjønner jeg må bli med på slankekrigen her inne, opp 20kg!!!
Ja sant detMen siden du nærmer deg termin, og lille U er 8 måneder i dag, så fikk vel du positiv test omtrent når han kom til verden![]()
Aldri veid så mye...Det forsvinner fort etter hun kommer ut
Det håper jeg ogsåNei, sånn kan man ikke ha det
Håper dere finner en løsning som funker!
Skal være med igjen om en stund jeg ogsåSkjønner jeg må bli med på slankekrigen her inne, opp 20kg!!!
Er det mulig altså?Liker ikke julebrus jeg![]()