Skravletråd November

Flink du er.
Jeg har ikke begynt å tenke på julekaker en gang enda jeg
Jeg tenker det er greit å få unna litt nå som jeg har tid og orker :)vet ikke hvor mye tid det blir i desember. Skal lage pepperkaker og hus med jentungen i starten av desember :)
Det er eneste plan som er klar.

Hurra for hjelp:D

Hun ble heldigvis ferdig å spise i det samme, så vi gikk ned, mannen fikk hjelpe henne med kjolen (som har knapper hele veien ned, bak) mens jeg pusset tenner på storebror, så fikk han tatt en prat på sengekanten med eldstemann om Paris mens jeg pusset henne og avsluttet med kos og forsikring om at vi er glade i dem før kveldssang. Deretter måtte hun sutre og klage litt selvsagt, men hun sovnet nå greit i det minste

En unge på badet, en spiser. Den neste halvtimen blir slitsom. Mannen ventet hjem i løpet av den tiden, og håper jeg klarer beholde roen, hvilket i hovedsak avhenger av hvor mye yngste, som enda spiser, tuller og drøyer. Eldstemann er grei, ham har vært på do nå, og kler av seg. Han er egentlig klar for at jeg pusser tennene hans straks, men lillesøster derimot som ikke har spist noe særlig i dag vil ha mere kveldsmat...
Håper det gikk greit og at mannen er hjemme igjen :-)

Visse folk tåler ikke jeg når jeg gravid -.-

Back
Topp