Jeg tenker det er greit å få unna litt nå som jeg har tid og orkerFlink du er.
Jeg har ikke begynt å tenke på julekaker en gang enda jeg
Det er eneste plan som er klar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg tenker det er greit å få unna litt nå som jeg har tid og orkerFlink du er.
Jeg har ikke begynt å tenke på julekaker en gang enda jeg
Har sjelden godteri i hus, men fikk handlet litt ekstra i helgaStratos har jeg ikke
Har M&M's da, både med og uten nøtter
Ja blir nammenamHer var det mye godt![]()
Hurra for hjelp![]()
Selvfølgelig gjør du detJa blir nammenam
Satser for min del på sykehusmat heller men![]()
Ja, så får vi se...tviler menSelvfølgelig gjør du det![]()
I følge meg så er det vel fødsel i morgen ogsåJa, så får vi se...tviler men![]()
Jm. i morgen![]()
Hehe ja stemmer detI følge meg så er det vel fødsel i morgen også![]()
Har du hatt noen følelse på det selv da eller nye tegn i helga?Hehe ja stemmer det![]()
La oss håpe du har rett![]()
Håper det gikk greit og at mannen er hjemme igjenEn unge på badet, en spiser. Den neste halvtimen blir slitsom. Mannen ventet hjem i løpet av den tiden, og håper jeg klarer beholde roen, hvilket i hovedsak avhenger av hvor mye yngste, som enda spiser, tuller og drøyer. Eldstemann er grei, ham har vært på do nå, og kler av seg. Han er egentlig klar for at jeg pusser tennene hans straks, men lillesøster derimot som ikke har spist noe særlig i dag vil ha mere kveldsmat...
Hva har skjedd???Den har i all hovedsak vært finmen nå er jeg forbanna
![]()
Nope. Ikke noe nytt.Har du hatt noen følelse på det selv da eller nye tegn i helga?
Hehe. Var bare et lite utbrudd her i sted...Hadde jeg vært mer anonym her inne skulle jeg sagt mer...Hva har skjedd???
Håper det gikk greit og at mannen er hjemme igjen![]()
Kanskje jordmor kan hjelpe litt i morgenNope. Ikke noe nytt.![]()
Ble visst heller pågående legging på frøkna enn mat for min del [emoji14]Er det jeg også sitter og lurer på
Tvilsomt hun gjør det enda velKanskje jordmor kan hjelpe litt i morgen![]()
Hva skal Norge gjøre i dag?Noen som har trua på Norge i kveld da?![]()