Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skulle gjerne gitt blod men da må jeg reise to timer unna herfra :/ Vært lettere om det var i nærheten.
Akkurat nå er jeg i karantene i 6 mnd, kommer nok til å ha liten tid mellom karantene tidene (reiser ofte til Egypt)
Men tenke å spørre om jeg kunne gi plasma neste gang, men gir hva de da vil ha, har O+ så vil de heller ha blod så skal de få det![]()
Reglene for blodgivning er aå latterlige st det ikke er rart det er manko på givere.
Men nå er jeg jo gravif og må vente uansett da. Må vente et år etrer fødsel og. Men da sa ho det ikke var sikkert jeg lunbe gi uabsett pga piercingene mine![]()
Hvorfor klarer ikke mange å gjennomføre første timen?![]()
Tja spesiell og spesiell, de vil da ha blodet mitt, vil heller ha mitt en mannen sitt for han er ABHuff kjedelig med karantenetid :/ åå så du er så spesiel jabra du gir blod når du kan hvertfall
![]()
Tja spesiell og spesiell, de vil da ha blodet mitt, vil heller ha mitt en mannen sitt for han er AB![]()
Veldig kjedelig med karantenetid, men respekterer det og bare glad jeg får gi :-D
Greit at de med O + donerer i tilfelle jeg en dag også må ha blod ;-) liker tanken på at jeg kan gi blod til alle som er + da :-DHehe ja du er jo litt spesiel når du har O blod dajeg har A-
så liker å tenke at jeg har bitte litt spesielt blod
![]()
Bra du får gitt blod av og til dabedre enn ingenting
![]()
Er blodtype O universal??Akkurat nå er jeg i karantene i 6 mnd, kommer nok til å ha liten tid mellom karantene tidene (reiser ofte til Egypt)
Men tenke å spørre om jeg kunne gi plasma neste gang, men gir hva de da vil ha, har O+ så vil de heller ha blod så skal de få det![]()
Så da betyr det at mine foreldre også må ha hatt O?Ja ved O så er det kun nøye om mottaker er + eller -![]()
Men er man O så må man få O![]()
Vis vedlegget 146368
Så da betyr det at mine foreldre også må ha hatt O?
Jeg lurer så fælt på hva mine barn evt har![]()
Samboer aner jo ikke hva han har :-o
Jeg husker ikke om jeg er - eller +...
Tror det må være +, ellers måtte jeg vel fått noe antistoff under svangerskapene??
Ikke nødvendigvis, de med A og B kan være bærere av O etter hva jeg har skjønt, slik som man ser på bilde, står genotyp.Så da betyr det at mine foreldre også må ha hatt O?
Jeg lurer så fælt på hva mine barn evt har![]()
Samboer aner jo ikke hva han har :-o
Jeg husker ikke om jeg er - eller +...
Tror det må være +, ellers måtte jeg vel fått noe antistoff under svangerskapene??
Ikke nødvendigvis de med A og B kan være bærere av O etter hva jeg har skjønt, slik som man ser på bilde, står genotyp.
Lurer på hva snuppa er også men forventer at hun er A eller B siden mannen er AB +![]()