I
Ingenbruker
Guest
Har kjøpt en lekegrind av ei vennine... Kommer jo til å trenge det
men sliter med å finne teppe/matte til å ha i
noen som har tips?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den er 1x1 finner jo bare fint i 80x80![]()
Jeg finner bare fine i 1x1 jeg
http://www.mimmis.no/no/babydan-leketeppe-tarok-classic
Hadde vi bare hatt 1x1 lekegrind så kunne jeg fått den her!
Kjempefinlikte den første iogmed at den har en sånn kant
![]()
Det tenkt jeg ikke på engang med de eldste, enest var at hunden ikke fikk sleike før de var ca 6 mnd pga bakteriefloraen.Ja, den kanten er ganske viktig for oss, med snart 2 bikkjer selv, og to svigerbrødre med hver sin hund itillegg til at onkelen til mannen har to hunder. Ingen lange ekle tunger skal nå inn til denne ungen nei![]()
Nå er det individuelt hva man syns er delikat, men har man et friskt barn er det ikke farlig at hunden slikkerDet tenkt jeg ikke på engang med de eldste, enest var at hunden ikke fikk sleike før de var ca 6 mnd pga bakteriefloraen.
(Har alltid hatt Labradorer men antar at de fler hunder skjønner at en baby er spess og er ekstra forsiktig)
Nå er mini 10 mnd og labradoren ligger ofte på krypemattene hans og blir brukt som klatrepute :-/![]()
Det tenkt jeg ikke på engang med de eldste, enest var at hunden ikke fikk sleike før de var ca 6 mnd pga bakteriefloraen.
(Har alltid hatt Labradorer men antar at de fler hunder skjønner at en baby er spess og er ekstra forsiktig)
Nå er mini 10 mnd og labradoren ligger ofte på krypemattene hans og blir brukt som klatrepute :-/![]()
Nå er det individuelt hva man syns er delikat, men har man et friskt barn er det ikke farlig at hunden slikker
Interessant, ikke det? Hvorfor ikke?En hund skal ikke slikke i ansiktet på en baby, uansett hvor friskt den babyen er.
En hund skal ikke slikke i ansiktet på en baby, uansett hvor friskt den babyen er.
Mine Labradorer pleier ikke å slikke ansiktet men mer kropp og hender (ansikt kan de slikke om ungen nettopp har spist og vi ikke har tørket av ansiktet før vi tar barnet ut av spisestolen)En hund skal ikke slikke i ansiktet på en baby, uansett hvor friskt den babyen er.
Pga bakteriefloraenInteressant, ikke det? Hvorfor ikke?
Interessant, ikke det? Hvorfor ikke?
Hadde hund når storesøster var baby, han slikka og kosa mye... Tenkte ikke så mye på det egentlig...
Mine Labradorer pleier ikke å slikke ansiktet men mer kropp og hender (ansikt kan de slikke om ungen nettopp har spist og vi ikke har tørket av ansiktet før vi tar barnet ut av spisestolen)
Men jo er enig med deg før barnet er blitt noen år bør en vær forsiktig med å la hunder få slikke de i ansiktet
Hvilke bakterier er man bakymret for at skal forårsake hva?Pga bakteriefloraen
Herlig artikkel! De tar opp flere patogener som ikke er relevante i Norge og som har langt mer sannsynlige smitteveier enn slikking i ansiktet. Poenget mitt er at å begrense det til ansiktet og til 6mnd er 2 avgrensede smittetiltak som i seg selv har liten effekt i forhold til andre hygienetiltak. Rådene i slike artikler er så lie realistisk i forhold til normalt dyreholdd og ofte baset på forhold fra utlandet hvor det zoonotisk potensiale er helt annerledes. Og det er viktig for de som uttaler seg å ha ryggen fri! Når det er sagt liker jeg ikke at mine hunder slikker barn i ansiktet, men det er bare fordi jeg syns det er udigg. Det skjer av og til og det wr jeg helt avslappet til da de og vi deler liv og bakterieflora. Er andre hygienetiltak som er mye viktigere!