Skravletråd November

Hahha. Jaaa. Men frøkna trenger jo smekker nå som hun smaker på ordentlig mat. Hihi. De er dyre i butikk sp da lager jeg selv [emoji14] men ja.. jeg er avhengig :eek: [emoji14]
Du er flink som klarer å lage så mye fint selv!:D
Skulle ønske jeg hadde et snev av dine ferdigheter:P

Bake boller i dag da... siden gubben jobber overtid i dag!

Tulleforklaring (altså slett ikke vitenskapelig logisk) på hvorfor SF målet mitt var et par cm lavere enn forventet denne uka:

Det går nemlig ikke høyere. Hallo, magen er helt oppunder ribbeina når jeg sitter tilbakelent på sofaen!

Jeg er helt reelt klar over at jeg skal bli enda mer stappa enn dette, men jeg fatter ikke hvordan det skal være mulig, det tror jeg at jeg har fortrengt.

Tulleforklaring (altså slett ikke vitenskapelig logisk) på hvorfor SF målet mitt var et par cm lavere enn forventet denne uka:

Det går nemlig ikke høyere. Hallo, magen er helt oppunder ribbeina når jeg sitter tilbakelent på sofaen!

Jeg er helt reelt klar over at jeg skal bli enda mer stappa enn dette, men jeg fatter ikke hvordan det skal være mulig, det tror jeg at jeg har fortrengt.

Mennesket Forunderlige natur;) Samt at det er godt hjernen kan fortrenge noen hendelser her og der, de dukker opp når de skal uansett;)

Snart desember, da kommer Kengu :D

God dag!:)
På tide å titte innom her:D
Har damene en fin søndag:)?

Back
Topp