Ja da må man nyte de stundene man orkerVar det
Jeg er generelt sett for dårlig til å henge med venninner, så er veldig kjekt de gangene det faktisk skjer![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja da må man nyte de stundene man orkerVar det
Jeg er generelt sett for dårlig til å henge med venninner, så er veldig kjekt de gangene det faktisk skjer![]()
Hahha. Jaaa. Men frøkna trenger jo smekker nå som hun smaker på ordentlig mat. Hihi. De er dyre i butikk sp da lager jeg selv [emoji14] men ja.. jeg er avhengigDu er virkelig avhengig!![emoji14]
Vi kjøper som regel edelgran til stua, men hugger selv vanlig gran til loftstueJa, enig!Så koselig da! Pleier dere alltid å hugge tre selv?
Hehe, ja den er morsom![]()
Hørtes deilig utMannen og barnen har redan lagt seg kl 19:30. Her ligger eg på sofan å nyter stillheten![]()
Så mye du fikk shoppetHerregud fant hjerte idager ei jeg har blitt kjent med som kanskje har mistet. Får helt panikk jeg da ... Så tenker jeg. Håper alt er bra hos meg
håper det
at det ikke har skjedd noe med blodansamling. Venter på svar på time på kvinneklinikken
![]()
Fikk kjøpt meg ammepute og snuppa fikk tallerken med romfant og 2 fleece jakker til meg. Spiste ute og dro hjem
hun fikk en søt bamse og
![]()
Hva skal dere i morgen?her må vi ta litt husarbeid ellers ingenting. Greit å holde gubbe og barn inne når de akkurat har blitt bra
gubben hoster enda da x)
JaSå mye du fikk shoppet
Her er det utekos idag! Får besøk av mitt tantebarn på 8 måneder snart![]()
God formiddagGodmorgon ja her sitter jag sen kl 6:30.
Låg å sov helt pløtsligt hørde eg 3 åringen som ropa mamma. De læt så
Lang bort. Då hade han gått i 1 etasje selvhar aldrig sjedd før
God formiddag SaraGod morgen
Mannen sover, mer eller mindre. Ungene holder på å stå opp.
Jeg ligger bare her og slapper av
God formiddagBlæh. .. Hele familien sover, og jeg ligger lys våken og er av alle ting sulten her i senga![]()
Så herlig. Skikkelig smelt ♡God morgen. Her våknet mini ca 05.40 idag så tidlig morgen. Lå i vår seng så han kom kravlende bort til meg, tok ansiktet godt inntil mitt og ga meg en goood klem på sitt vis❤. Skulle også prøve å gi meg ett kyss på kinnet❤
Det er det engelske ordetOklenge siden jeg hadde smekkeunge skjønner jeg
![]()
Rista brød ♡ det tror jeg kanskje skal spise nåHer er rista brød med ost en fast frokost [emoji14]
Haha, her var det telefonen som hjalp til med slumringenGod formiddag
Så kjedelig å våkne tidlig... Jeg fikk sove til kl 0830 idaghurra for iPad
![]()
Hehe, trøtt idag daTror mannen sovna igjen jeg! Trodde vi planla å starte dagen, jeg...
Det er fantastisk godtRista brød ♡ det tror jeg kanskje skal spise nå![]()
God dagMorn morn! Inatt har tuppa virkelig hatt sovehjerte![]()
Sov i ett fra 20 til 02. Og så videre til 0930så mammaen og pappaen har virkelig fått sove seg hvil
![]()
God dag søte duGod morgen :-D
Ååh....en herlig start på dagen!God morgen. Her våknet mini ca 05.40 idag så tidlig morgen. Lå i vår seng så han kom kravlende bort til meg, tok ansiktet godt inntil mitt og ga meg en goood klem på sitt vis❤. Skulle også prøve å gi meg ett kyss på kinnet❤
JaGod dag
Guri, så deilig da!!