Skravletråd November

Du er virkelig avhengig!!:eek:[emoji14]
Hahha. Jaaa. Men frøkna trenger jo smekker nå som hun smaker på ordentlig mat. Hihi. De er dyre i butikk sp da lager jeg selv [emoji14] men ja.. jeg er avhengig :eek: [emoji14]

Herregud fant hjerte idag ❤️ er ei jeg har blitt kjent med som kanskje har mistet. Får helt panikk jeg da ... Så tenker jeg. Håper alt er bra hos meg ❤️ håper det :) at det ikke har skjedd noe med blodansamling. Venter på svar på time på kvinneklinikken :)

Fikk kjøpt meg ammepute og snuppa fikk tallerken med rom :D fant og 2 fleece jakker til meg. Spiste ute og dro hjem :) hun fikk en søt bamse og :)

Hva skal dere i morgen? :) her må vi ta litt husarbeid ellers ingenting. Greit å holde gubbe og barn inne når de akkurat har blitt bra :p gubben hoster enda da x)
Så mye du fikk shoppet:D
Her er det utekos idag! Får besøk av mitt tantebarn på 8 måneder snart❤️

Da skal jeg på kontroll i morgen :) krysser fingrene for at blodansamlingen er borte eller ingen forandring. Da slipper jeg ul før om 2-3 uker :) det hadde vært godt ❤️

Så mye du fikk shoppet:D
Her er det utekos idag! Får besøk av mitt tantebarn på 8 måneder snart❤️
Ja :D det var godt :) å så koselig da :D ❤️ lille N er så glad i bamsen: " katten" sier hun :D

Godmorgon ja her sitter jag sen kl 6:30.
Låg å sov helt pløtsligt hørde eg 3 åringen som ropa mamma. De læt så
Lang bort. Då hade han gått i 1 etasje selv :eek: har aldrig sjedd før
God formiddag:D
En liten tass på vandring?:P

God morgen :-). Her våknet mini ca 05.40 idag så tidlig morgen. Lå i vår seng så han kom kravlende bort til meg, tok ansiktet godt inntil mitt og ga meg en goood klem på sitt vis❤. Skulle også prøve å gi meg ett kyss på kinnet❤
Så herlig. Skikkelig smelt ♡

God morgen :-). Her våknet mini ca 05.40 idag så tidlig morgen. Lå i vår seng så han kom kravlende bort til meg, tok ansiktet godt inntil mitt og ga meg en goood klem på sitt vis❤. Skulle også prøve å gi meg ett kyss på kinnet❤
Ååh....en herlig start på dagen!❤️

God dag:D
Guri, så deilig da!!
Ja :D Fikk litt småsjokk da gubben tassa ut i stua for å ordne maten til tuppa. Så bare smiler han lurt og sier at vi kaaanskje bør stå opp. [emoji14] sovet bort halve dagen [emoji14]

Back
Topp