Ultralydbildene dine

De har vel ulike måter å regne på.
Min gyn så det ikke på maskinen, men hadde dette papirhjulet der hun stilte in crl og fikk ukeantallet :-)
Kanskje det stemmer bedre da :)

Hun sjekket på et hjul der det kom frem hvor langt jeg var kommet. Sjekket det selv også på en link jeg fant her inne :)

Www.nsfm.No/esnurra/1.php

For min del stemte det bra :-)
Utfra den skulle jeg da vært 8+5. Jeg kan ikke ha vært så langt som 8+5, jeg testa for el og tror selv jeg var 7+4 og at andre UL stemte :) Vanskelig å måle dem rett når de er så små. Stusset egentlig bare på at 5,4 mm forskjell skulle tilsvare samme dag :)

Kanskje det stemmer bedre da :)
Det kan jo endre seg da, er ikke helt sikkert så tidlig . Min gyn sa at det var enda sikrere i uke 12, og aller sikrest i uke 18. Å anslå alder altså :-)

Mitt første svangerskap ble jeg også målt 12 mm da jeg var 8+1, men ble satt tilbake 2 dager på ul i uke 13 og ytterligere 4 dager på oul.

Utfra den skulle jeg da vært 8+5. Jeg kan ikke ha vært så langt som 8+5, jeg testa for el og tror selv jeg var 7+4 og at andre UL stemte :) Vanskelig å måle dem rett når de er så små. Stusset egentlig bare på at 5,4 mm forskjell skulle tilsvare samme dag :)

Det kan endre seg da :-) jeg ble flyttet tilbake senere.

Det kan jo endre seg da, er ikke helt sikkert så tidlig . Min gyn sa at det var enda sikrere i uke 12, og aller sikrest i uke 18. Å anslå alder altså :-)

Mitt første svangerskap ble jeg også målt 12 mm da jeg var 8+1, men ble satt tilbake 2 dager på ul i uke 13 og ytterligere 4 dager på oul.
Siste gyn sa jeg har termin 24. Juni i følge hennes maskin men den målte 15 mm :p får forholde meg til 24. Juni så langt :)

Det kan endre seg da :-) jeg ble flyttet tilbake senere.
Ja, jeg ble og satt fire dager tilbake på UL i uke 11. Men rart at apparatet til gyn viste 17,4 mm = 8+1 og den linken du ga viste 8+5. Forholder meg til menstermin til OUL. Orker ikke hoppe frem og tilbake. Ble satt 9 dager tilbake med nr 1, 7 dager med nr 2, men kun 2 dager med nr 3 da jeg selv hadde regna ut fra den ene gangen vi hadde hatt sex :-p

Ja, jeg ble og satt fire dager tilbake på UL i uke 11. Men rart at apparatet til gyn viste 17,4 mm = 8+1 og den linken du ga viste 8+5. Forholder meg til menstermin til OUL. Orker ikke hoppe frem og tilbake. Ble satt 9 dager tilbake med nr 1, 7 dager med nr 2, men kun 2 dager med nr 3 da jeg selv hadde regna ut fra den ene gangen vi hadde hatt sex :p

Ja, forhold deg til den :-) til meg skiller det bare en dag, men jeg avventer også oul. :-)

På den UL så ble jeg satt en dag frem. Det kan egentlig ikke stemme hos meg heller. På andre UL 10+6 ble jeg satt fire dager tilbake. Regner med at jeg ender på å bli satt noen dager tilbake på OUL.
Ja, jeg ble satt tilbake 5 dager. Tror nok jeg ligger et sted mellom de datoene :)

Får ikke lastet opp bilde jeg, er vist for stort, og jeg er ikke så kyndig at jeg klarer å gjøre det mindre :p
Men, UL var på torsdag! Rart og merkelig og se en liten bølle der inne :p Ble satt tilbake 3 dager, men velger å vente til OUL før jeg endrer noe. I følge meg selv 9 + 4, i følge jordmora 9 + 0 i dag!

19 mm = 8 + 3 mente jordmor til meg da. Vokser de sååå mye fra 8 + 1 (17,4)?? Wow!

Får ikke lastet opp bilde jeg, er vist for stort, og jeg er ikke så kyndig at jeg klarer å gjøre det mindre :p
Men, UL var på torsdag! Rart og merkelig og se en liten bølle der inne :p Ble satt tilbake 3 dager, men velger å vente til OUL før jeg endrer noe. I følge meg selv 9 + 4, i følge jordmora 9 + 0 i dag!

19 mm = 8 + 3 mente jordmor til meg da. Vokser de sååå mye fra 8 + 1 (17,4)?? Wow!
De vokser ca 1 cm i uka, så det blir jo noen millimeter på et par dager.

Jeg velger det bildetegnet (fjell og sol) nederst i app'en når jeg skriver innlegg. Da får jeg også mulighet til å velge mellom tre ulike str på bildet jeg vil laste opp :)

Syns det er litt snålt med alle disse som flytter dere frem og tilbake.. På Riksen sa de sist at på fostre under 14 uker er det så vanvittig små ting og at tre ulike leger vil måle 3 ulike ting. Så de nektet å si noe før etter det. Det stod jo dager på skjermen men forholdt oss til egen utregning frem til uke 16. Ble da flyttet en uke og beholdt det frem til fødsel men hun kom mer på min utregning egentlig ;)

34b3ea9a7a1943c600f9ee8292891a6a

12+6 :)

ImageUploadedByBV Forum1448440751.490704.jpg

Var på ul nå i dag. Er 12+2 (stemmer med mine beregninger).

Hode til rumpe er 5,8cm
Hodet er 2,1cm

Alt sto bare bra til med den lille som var langt nedi bekkenet. Morkaken lå fint plassert bak.

Fikk høre hjertelyd med ca 160 slag/minutt.

Tok både innvendig og utvendig ul, best bilder innvendig.

Nå er vi så glade og takknemlige!

Vis vedlegget 147555

Var på ul nå i dag. Er 12+2 (stemmer med mine beregninger).

Hode til rumpe er 5,8cm
Hodet er 2,1cm

Alt sto bare bra til med den lille som var langt nedi bekkenet. Morkaken lå fint plassert bak.

Fikk høre hjertelyd med ca 160 slag/minutt.

Tok både innvendig og utvendig ul, best bilder innvendig.

Nå er vi så glade og takknemlige!
Så utrolig fin lita spire! :D

Back
Topp