Ultralydbildene dine

Starfish

Gift med forumet
♡Junigull 2016♡
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Vi er jo etterhvert mange som har vært på ultralyd allerede.

Hva med en tråd hvor bildene samles? Gøy å se likheter og ulikheter på bildene:)

Skriv gjerne litt om opplevelsen, lengde på svangerskap, størrelse på baby ol.

11+4<3

5,5 cm:) alt bra med den lille:) alle målinger fine- nakkefold normal, hjernen så symmetrisk ut, hjertet kunne de visstnok ikke se så mye av enda, annet enn at det slo, det var rett størrelse og på rett plass + en antydning til skillevegg:)
Rørte masse på seg, armer, bein og hele kroppen <3 var jammen godt med liv!;)

Vedlegg

• 2015-11-13 21.03.04.jpg
    2015-11-13 21.03.04.jpg
    613,2 KB · Visninger: 82
IMG_20151014_144730~2.jpg
8+1, så ikke så mye annet enn hjertet slo og at det så greit ut.

IMG_20151105_131250~2.jpg
3D bilde 11+3 (målt til 10+6). H*n lå med foldede hender og beina i kors, så det ut som. Etterhvert som gyn sjekka mer begynte h*n å bevege på seg. Hun viste meg hvor hjerte, magesekk og urinblæra var, øyne, nese og munn. Syns det var vanskelig å se. Dette var utvendig UL og jeg er litt stor av meg. Forholder meg til mens termin foreløpig, første UL satt meg en dag fram, andre fire dager tilbake.

Vis vedlegget 145664
8+1, så ikke så mye annet enn hjertet slo og at det så greit ut.

Vis vedlegget 145665
3D bilde 11+3 (målt til 10+6). H*n lå med foldede hender og beina i kors, så det ut som. Etterhvert som gyn sjekka mer begynte h*n å bevege på seg. Hun viste meg hvor hjerte, magesekk og urinblæra var, øyne, nese og munn. Syns det var vanskelig å se. Dette var utvendig UL og jeg er litt stor av meg. Forholder meg til mens termin foreløpig, første UL satt meg en dag fram, andre fire dager tilbake.

Ganske gøy å se utviklingen på bildene. Det skjer jo så mye på kort tid. Kunne de se kjønn på siste ul eller er det fortsatt for tidlig?

Ganske gøy å se utviklingen på bildene. Det skjer jo så mye på kort tid. Kunne de se kjønn på siste ul eller er det fortsatt for tidlig?
Jeg spurte ikke om det. Har lest at det er usikkert før 14 uker, men vet flere har fått vite det fra uke 12 ca.

Rart at vi begge fikk 8+1 når min var 17,4 mm. Det er jo litt forskjell, så ville tro det utgjorde en dag eller to :)
min ble målt til 1,5 8+0 så det er litt forskjell virker det som :)

Rart at vi begge fikk 8+1 når min var 17,4 mm. Det er jo litt forskjell, så ville tro det utgjorde en dag eller to :)
Min ble også målt til 17,4 og ble også satt til 8+1 da jeg var på ultralyd.
Får det ikke helt til å stemme da, med tanke på eggløsning og når jeg fikk positiv test. Vi får se:)

Min ble også målt til 17,4 og ble også satt til 8+1 da jeg var på ultralyd.
Får det ikke helt til å stemme da, med tanke på eggløsning og når jeg fikk positiv test. Vi får se:)
På den UL så ble jeg satt en dag frem. Det kan egentlig ikke stemme hos meg heller. På andre UL 10+6 ble jeg satt fire dager tilbake. Regner med at jeg ender på å bli satt noen dager tilbake på OUL.

Back
Topp