Skravletråd November

Da har jeg vært litt rundt, shoppa , innom ei venninne med kjoler :)

Sliten nå:p

Hadde visst ei venninne som var i Paris uten at jeg visste det jeg:eek:
Gøy med shopping, hva kjøpte du?

Håper hun ikke ble berørt :(

Gøy med shopping, hva kjøpte du?

Håper hun ikke ble berørt :(

Noen bibs til S.E, genser+sokker +tøfler til O.J. og tøfler til meg selv:)

Nei, heldigvis ikke!! :)<3 Men ble skremt når jeg fikk mld. Stod bare "kari" er i Paris. Kunne nå lagt til men alt er fint med henne syns jeg!!!!

Hehe. Ønskeidyll. Kommer vel brått masse i des og :p Har du mye å gjøre i des?
Pleier som regel å dukke opp noe ekstra ja:P
Jeg har MYE å gjøre!:eek:
Kjøpe alle julegavene, mellomste har bursdag, mannen har bursdag, søsteren til mannen har bursdag, julebord, og i tillegg skal jeg ha gjester julaften:P og jeg skal jobbe hele jula...

Ja det kan jeg skjønne at du ble :-o
Bra alt er i orden:)
Ble irritert på hun som sendte mld. Skrev bare "Kari" er i Paris. Kunne nå lagt til..men alt er bra med henne i samme mld. Kastet fra meg alt av ting jeg så på i butikken og gikk ut får å ringe.

Jeg skjønner ikke en dritt av det du nettopp forklarte:P men jeg kan ikke strikke...
Lykke til med neste prosjekt:D du er flink!
Det er nå kjekt med sånne små plagg, men det er litt knot å strikke. Trangt på en måte når det er så smått.

Pleier som regel å dukke opp noe ekstra ja[emoji14]
Kjøpe alle julegavene, mellomste har bursdag, mannen har bursdag, søsteren til mannen har bursdag, julebord, og i tillegg skal jeg ha gjester julaften[emoji14] og jeg skal jobbe hele jula...

:o :o

Jeg har plutselig ingenting å gjøre i desember ift til deg [emoji14] ingen bursdager, ingen julebord. Gubben må jobbe i jula, så jeg blir litt fartende med frøkna mellom mine og svigers alt ettersom hvor han er:)

Pleier som regel å dukke opp noe ekstra ja:P
Kjøpe alle julegavene, mellomste har bursdag, mannen har bursdag, søsteren til mannen har bursdag, julebord, og i tillegg skal jeg ha gjester julaften:P og jeg skal jobbe hele jula...
Vi har mye gaver igjen, men håper å få på plass noen i nov. Ingen bursdager. Ingen jobber i jula, jeg skal på julebord 1.12 (også skal vi på to neste helg) og bare svigermor kommer hit til jul

Back
Topp