Ja...vi var jo der på langhelg i slutten av sept.Hei på deg
Ikke lenge siden mannen var der heller...
Ha en flott dag du også![]()
Gjør på i dag da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja...vi var jo der på langhelg i slutten av sept.Hei på deg
Ikke lenge siden mannen var der heller...
Ha en flott dag du også![]()
Gøy med shopping, hva kjøpte du?Da har jeg vært litt rundt, shoppa , innom ei venninne med kjoler
Sliten nå
Hadde visst ei venninne som var i Paris uten at jeg visste det jeg![]()
Gøy med shopping, hva kjøpte du?
Håper hun ikke ble berørt![]()
Da får du slappe av resten av kvelden.Da har jeg vært litt rundt, shoppa , innom ei venninne med kjoler![]()
Sliten nå![]()
Da får du slappe av resten av kvelden.
Oi, håper alt er bra med henne!
Ja det kan jeg skjønne at du ble :-oJa. Må prøve på det.
Ja heldigvisIkke berørt. Men ble veldig redd når jeg fikk mld.
Pleier som regel å dukke opp noe ekstra jaHehe. Ønskeidyll. Kommer vel brått masse i des ogHar du mye å gjøre i des?
Håper du er mildt rammet daJa. Nekta for det lenge. Men må nok bare innse den harde sannhet![]()
Hei snuppaHei og hopp damer :-D
Har dere det bra?
Ble irritert på hun som sendte mld. Skrev bare "Kari" er i Paris. Kunne nå lagt til..men alt er bra med henne i samme mld. Kastet fra meg alt av ting jeg så på i butikken og gikk ut får å ringe.Ja det kan jeg skjønne at du ble :-o
Bra alt er i orden![]()
Ja alt er bare bra :-DHei snuppastrålende her!
Du da??![]()
Det er nå kjekt med sånne små plagg, men det er litt knot å strikke. Trangt på en måte når det er så smått.Jeg skjønner ikke en dritt av det du nettopp forklartemen jeg kan ikke strikke...
Lykke til med neste prosjektdu er flink!
Ja det kunne hun godt ha skrevet i tillegg Ja :-oBle irritert på hun som sendte mld. Skrev bare "Kari" er i Paris. Kunne nå lagt til..men alt er bra med henne i samme mld. Kastet fra meg alt av ting jeg så på i butikken og gikk ut får å ringe.
Men menJa det kunne hun godt ha skrevet i tillegg Ja :-o
Pleier som regel å dukke opp noe ekstra ja[emoji14]
Jeg har MYE å gjøre!
Kjøpe alle julegavene, mellomste har bursdag, mannen har bursdag, søsteren til mannen har bursdag, julebord, og i tillegg skal jeg ha gjester julaften[emoji14] og jeg skal jobbe hele jula...
Hihi. Middels vil jeg siHåper du er mildt rammet da[emoji14]
Vi har mye gaver igjen, men håper å få på plass noen i nov. Ingen bursdager. Ingen jobber i jula, jeg skal på julebord 1.12 (også skal vi på to neste helg) og bare svigermor kommer hit til julPleier som regel å dukke opp noe ekstra ja
Jeg har MYE å gjøre!
Kjøpe alle julegavene, mellomste har bursdag, mannen har bursdag, søsteren til mannen har bursdag, julebord, og i tillegg skal jeg ha gjester julaftenog jeg skal jobbe hele jula...
Jada er bra her.Men menBagatell sånnsett
![]()
Jaja. Bra med deg og dine da?
Det er et godt poengOg hva som menes med "ikke ned i lønn" kommer også an på pensjonsordningen de har.
En høyere lønn kan fort bli lavere dersom man må spare til pensjonen selv
Oi da!Da har jeg vært litt rundt, shoppa , innom ei venninne med kjoler![]()
Sliten nå![]()