Hjelp...ang puregon

Bare tre egg. :( men som Peter sa så er det kvalitet som teller ikke kvantitet. Og gullegget kan være blant dem. Jeg er ganske pessimistisk da.

Håper virkelig et av dem er gull egget! ja er kvalitet som teller! Åhh nå gler eg meg enda mer til mandag...spent på hvor mange eg har...
Lykke til. Må fortelle hvordan det gikk. Skal på uttak tirsdag og innsett torsdag. Kanskje vi ses der oppe på torsdag da om du skal til uttak da :)

Ja skal si i fra hvordan det går på ul :) Håper vi lykkes denne gangen begge 2:D har du et barn fra før? juli 2014?
Ja, ei flott jente som ble til på første forsøk :) du da?

Men vi er vel ikke i ei felles gruppe et annet sted da? :)

Men vi er vel ikke i ei felles gruppe et annet sted da? :)

Hvordan setter man orgalutran sprøyten? ble litt usikker når eg opnet den. har ikke fått noe opplæring i og ta den..der er en slik hette frem på, skal eg ta av den og sette på en slik sprøytespiss som på puregon eller er der nål under den hvite hetten på sprøyten? kjenner eg ble skikkelig stressa... får jo ikkje tak i st.olavs nå... og det er 45 min igjen til den skal være tatt...

Skru av, sprøyten er ferdig. Trenger bare å sette den. :)

Legen satt den bare rett inn på meg i går og dro den ut igjen. Vi har ventet i ti sekunder før vi gjør det :p

Og st Olavs sa til oss: om det skulle være så komplisert å sette den (få ut luft, 45 grader vinkel, trekke tilbake for å se om det kommer blod, osv), hadde de ikke hatt lov å sende det med heim med pasienter. Men produsenten må skrive alt det der for å sikre seg :)

Og st Olavs sa til oss: om det skulle være så komplisert å sette den (få ut luft, 45 grader vinkel, trekke tilbake for å se om det kommer blod, osv), hadde de ikke hatt lov å sende det med heim med pasienter. Men produsenten må skrive alt det der for å sikre seg :)

Ok godt og høre. takker for raskt svar. nå skal eg løpe og få tatt den:)

da er det gjort! ahh godt og være ferdig med den! Merket du noe mer bivirkninger av denne enn puregon? håper eg slipper fint unna alt som heter bivirkninger!

Last edited:
Har menopur. Merker ikke noe annet enn stølhet i magen, kvalme og kan bli svimmel, men det er nok menopur sin skyld

Har menopur. Merker ikke noe annet enn stølhet i magen, kvalme og kan bli svimmel, men det er nok menopur sin skyld

ok. idag er dagen veldig tøff... utrolig slapp og trøtt... har sovet i to timer og føler meg fårsatt helt i koma... veldig slapp i kroppen... håper på en bedre dag i morgen!:)

Slapp og trøtt jeg også, men det har jeg skyldt på ettåringen :p

Back
Topp