Bare tre egg.
men som Peter sa så er det kvalitet som teller ikke kvantitet. Og gullegget kan være blant dem. Jeg er ganske pessimistisk da.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bare tre egg.men som Peter sa så er det kvalitet som teller ikke kvantitet. Og gullegget kan være blant dem. Jeg er ganske pessimistisk da.
Lykke til. Må fortelle hvordan det gikk. Skal på uttak tirsdag og innsett torsdag. Kanskje vi ses der oppe på torsdag da om du skal til uttak daHåper virkelig et av dem er gull egget! ja er kvalitet som teller! Åhh nå gler eg meg enda mer til mandag...spent på hvor mange eg har...
Lykke til. Må fortelle hvordan det gikk. Skal på uttak tirsdag og innsett torsdag. Kanskje vi ses der oppe på torsdag da om du skal til uttak da![]()
Ja, ei flott jente som ble til på første forsøkJa skal si i fra hvordan det går på ulHåper vi lykkes denne gangen begge 2
har du et barn fra før? juli 2014?
Ja, ei flott jente som ble til på første forsøkdu da?
Men vi er vel ikke i ei felles gruppe et annet sted da?![]()
Men vi er vel ikke i ei felles gruppe et annet sted da?![]()
Skru av, sprøyten er ferdig. Trenger bare å sette den.![]()

Og st Olavs sa til oss: om det skulle være så komplisert å sette den (få ut luft, 45 grader vinkel, trekke tilbake for å se om det kommer blod, osv), hadde de ikke hatt lov å sende det med heim med pasienter. Men produsenten må skrive alt det der for å sikre seg![]()
Og st Olavs sa til oss: om det skulle være så komplisert å sette den (få ut luft, 45 grader vinkel, trekke tilbake for å se om det kommer blod, osv), hadde de ikke hatt lov å sende det med heim med pasienter. Men produsenten må skrive alt det der for å sikre seg![]()
Har menopur. Merker ikke noe annet enn stølhet i magen, kvalme og kan bli svimmel, men det er nok menopur sin skyld
Slapp og trøtt jeg også, men det har jeg skyldt på ettåringen![]()