Ka mønster er detGår bare bra med 2 farger her. Morsomt å strikke mønster for da ser man fremgang litt mer.
Får se om jeg gjør det.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ka mønster er detGår bare bra med 2 farger her. Morsomt å strikke mønster for da ser man fremgang litt mer.
Litt av det samme, og litt nye utfordringer.
Den ene av dem har også litt ledelse, og det liker jeg
Og så kan samme samtale fra henne gå om og om og om igjenHjelpes, da hadde jeg blitt svett![]()
Enkelt og greitPapirløst regnskap er veldig behagelig, alle bilag på skjerm, ikke noe som må i perm![]()
Er fra viking garn.Ka mønster er det?
Bra mannen passer på degFikk mail idag om at jeg skal til en jordmor på kvinneklinikk på tirsdaghåper på gode nyheter om blodansamling så lille bamsemums får være i fred i 2 uker
![]()
![]()
Hatt sykt mye murringer idag. Slappet helt av å så trøtt, så glad mannen disker opphan er jo syk
![]()
Hva har dere gjort idag?![]()
Gresset er ikke alltid grønnere på andre sidenJeg er virkelig du som går inn på finn.no.
Fant to veldig interessante jobber i nærmiljøet.
Men jeg trives jo veldig i den jobben jeg har![]()
Huff!Irritert på mannen.. Nå har vi akkurat snakka om at kanskje det var lurt at han er avholds noen uker nå, i tilfelle fødsel. Så kommer han hjem fra butikken nå og skal bænkre seg i sofaen med øl og film. Fredag er liksom den ene dagen hvor jeg bestemmer over fjernkontrollen. Og hvilken film har han leid? Jurassic World!!
JaBra mannen passer på deg
Her har det vært trening og shopping idag! Og taco-fredag![]()
Hvorfor ristet du?Jeg har hatt meg en dupp på sofaen, våkner av at jeg ristet![]()
Haha...dåneOg så kan samme samtale fra henne gå om og om og om igjenog akkurat det samme sies hveeer gang
![]()
Var innlagt i 3 dager i uke 31. Nå er jeg uke 38 på søndag.
Da sa de 1-2cm åpning. Nå hadde jeg visst ca. 2cm
Det de sa da var også at livmorhalsen var forkortet...i tillegg trakk morbunnen eller hva det heter seg sammen og var ikke like stram og tett opptil som den skal være...
Blir overtid hehe
Når er din termin?
Toast er godtJaherlig da
ble toast til middag her
![]()
Tok tilbake fjernkontrollen og spurte litt krast om vi heller kunne se film i morgen, når det ikke er no bra på tv. Ingen problem, han hadde glemt, eller "glemt", at jeg ser på tv på fredageneHuff!skjønner godt du er snurt...
Ok. Må få se bilde når du er ferdi daEr fra viking garn.![]()
Hehe joa.Da er den i det minste litt mer åpen daJeg har termin 26.12, men i følge gynekologen skulle jeg ikke regne med å gå til termin. Jeg er bombesikker på at det blir overtid. Skal se vi begge havner godt over tiden vår, bare fordi kroppene er noen luringer
![]()
![]()
Hehe joa.
Huff, neeei. overtid er ikke bra...
har du gått over før?![]()
Hehe. Hadde vendt meg til å bare jatte med som regelHaha...dåne
Det hørtes interessant ut![]()
Hun er dårlig igjen :O vi får se hva det er, men hun spiser og drikker masseToast er godt
Er lille N i form da?