Skravletråd November

Var ikke du innlagt med premature rier for noen uker siden? Hadde du åpning da? Jeg fikk beskjed i uke 33 at jeg kunne gå med min forkortete og modne livmorhals tett opp til termin. Det eneste som utgjorde en forskjell var at jeg muligens ikke kom til å gå over termin, det gjør man visst sjelden med moden og forkortet livmorhals. Så her har jeg skrudd av enhver forventning om når fødselen skal starte :p Kan jo gå sånn i evigheter! Kroppen er rar!! :p
Var innlagt i 3 dager i uke 31. Nå er jeg uke 38 på søndag.
Da sa de 1-2cm åpning. Nå hadde jeg visst ca. 2cm:P

Det de sa da var også at livmorhalsen var forkortet...i tillegg trakk morbunnen eller hva det heter seg sammen og var ikke like stram og tett opptil som den skal være...

Blir overtid hehe:P
Når er din termin?

Jeg var veldig fornøyd med første opphold på storken og andre opphold på føden. Første opphold på føden var grusomt. Det var stappfullt og de holdt på med oppussing.

Ja, det gjør jo sitt gjerne.
Var i badekar sist på storken til full åpning.

Da sovnet svigerfar stille inn for ca en time siden. Ufattelig trist selv om det var forventet

Da var alt av babyting i boks og nå fikk vi bestilt alt av utstyr til karameller og hjemmelaget godteriet vi skal lage i julegaver. En hel haug arbeid som gjenstår men tenker det er greit å ha noe å pusle med når en går hjemme, så får det bli som det blir.

Burde vel bli fornøyd med hjemmelaget godt og div vel?

Utfra hvor vondt det var å gå og hente utskriftene mine, og hvor godt det er å ligge på senga, ja....

Sannelig godt vi egentlig driver papirløst regnskap, så jeg skriver ikke ut noe hver dag, men jeg skulle sende tre faktura i posten i dag. Det er ikke hverdags. (ehf, epost, rett til kundens fakruramottak dersom vi fører regnskapet, det et vanlig...)
Papirløst er nok det vanligste heldigvis:P

Back
Topp