Ikke utenkelig med det de sa og modingen nå nei...hehe
Nå må jeg iallefall knipe i helgen for barnepass er vekkreist![]()
Det er gjerne når det passer dårligst de kommer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke utenkelig med det de sa og modingen nå nei...hehe
Nå må jeg iallefall knipe i helgen for barnepass er vekkreist![]()
Ja hun er billigOi, billig ja!!![]()
Vi skal betale 200kr timen
Er vant til å betale nesten 500kr for firma![]()
Ja veldig glad for det. Hadde ikke funnet roen ellersSå godt det står bra tilFlott du tok en sjekk
![]()
Greit å sjekke om man er i tvil jaJa heldigvis![]()
men hadde ikke noe sånn kraftig endring i bevegelsesmønster og aktivitet med OJ. Så ble så usikker...
Hadde flyttet seg da, så helt hysterisk var jg ikke![]()
Fikk jeg sjekket for moding samtidig også...ikke det at det var noe å rope hurra for men![]()
Det høres smart utIkke helt utenkelig at jeg gjør det...
Mektig kake er det beste som finnesGodt, men blir fort mektig![]()
Det er gjerne når det passer dårligst de kommerHåper hun holder seg der inne over helgen, da
Veldig bra at alt stod bra til. De kan skremme sine mødre tidlig, gitt! Får håpe hun snur seg tilbake til vanlig stilling, sånn at du igjen kjenner igjen bevegelsen!
![]()
2cm åpning og en del forkortet livmorhals..men slikt kunne jeg nå gå en stund såGreit å sjekke om man er i tvil ja
Ikke moden nok kanskje?!huff da...bare å vente
![]()
Heldig dere da! Men vi også. er jo en helt annen pris nå. super happyJa hun er billigjeg har tilbydd henne mer, men vil ikke ha!
![]()
Utfra hvor vondt det var å gå og hente utskriftene mine, og hvor godt det er å ligge på senga, ja....Det høres smart ut![]()
Kanskje, kanskje ikkeÆsj jeg vet ikke detmen er bare på sesong 2
er det en av de man tror det er ?
2cm åpning og en del forkortet livmorhals..men slikt kunne jeg nå gå en stund såblæææhh
Høres ut som en fin helgAaw, babykooos
Neei. Ikke annet enn å lete frem dokumenter ifb huslån og sliktog storkose meg med jenta mi
![]()
Det går jo ikke ann?!Jasålenge jeg ikke blir bombardert daglig så
![]()
Får håpe du ikke går over termin da2cm åpning og en del forkortet livmorhals..men slikt kunne jeg nå gå en stund såblæææhh
Jeg var veldig fornøyd med første opphold på storken og andre opphold på føden. Første opphold på føden var grusomt. Det var stappfullt og de holdt på med oppussing.Okei. Jeg fødte på storken sist, og gjør gjerne det igjen.
Innleggelse i uke 31 var på føden og virket nå greit der også![]()
Joo.. i starten regner jeg med det blir sånnDet går jo ikke ann?!![]()
Hva skjer?I dag brukte gubben opp alle bonuspoengene han tjente i går...