Skravletråd November

Ikke utenkelig med det de sa og modingen nå nei...hehe:)
Nå må jeg iallefall knipe i helgen for barnepass er vekkreist:p

Det er gjerne når det passer dårligst de kommer :p Håper hun holder seg der inne over helgen, da ;) Veldig bra at alt stod bra til. De kan skremme sine mødre tidlig, gitt! Får håpe hun snur seg tilbake til vanlig stilling, sånn at du igjen kjenner igjen bevegelsen! :)

Ja heldigvis:)
men hadde ikke noe sånn kraftig endring i bevegelsesmønster og aktivitet med OJ. Så ble så usikker...
Hadde flyttet seg da, så helt hysterisk var jg ikke;)

Fikk jeg sjekket for moding samtidig også...ikke det at det var noe å rope hurra for men:P
Greit å sjekke om man er i tvil ja:)
Ikke moden nok kanskje?!:P huff da...bare å vente;)

Det er gjerne når det passer dårligst de kommer :p Håper hun holder seg der inne over helgen, da ;) Veldig bra at alt stod bra til. De kan skremme sine mødre tidlig, gitt! Får håpe hun snur seg tilbake til vanlig stilling, sånn at du igjen kjenner igjen bevegelsen! :)

Ja hehe. min svigermor er rar...hun sa hun hadde snakket med henne og de hadde avtalt ikke før mandag iallefall:P hehe..

men tror uansett ikke det blir noe problem...ikke noe som tyder på hun skal komme nå uansett:)

Yes, men kjenner små dult..er bare veldig anderledes. Var mer spark før, nå er det akkurat som hun skubber kroppen forsiktig utover mer elr noe sånn:P

Det høres smart ut❤️
Utfra hvor vondt det var å gå og hente utskriftene mine, og hvor godt det er å ligge på senga, ja....

Sannelig godt vi egentlig driver papirløst regnskap, så jeg skriver ikke ut noe hver dag, men jeg skulle sende tre faktura i posten i dag. Det er ikke hverdags. (ehf, epost, rett til kundens fakruramottak dersom vi fører regnskapet, det et vanlig...)

2cm åpning og en del forkortet livmorhals..men slikt kunne jeg nå gå en stund så:p blæææhh

Var ikke du innlagt med premature rier for noen uker siden? Hadde du åpning da? Jeg fikk beskjed i uke 33 at jeg kunne gå med min forkortete og modne livmorhals tett opp til termin. Det eneste som utgjorde en forskjell var at jeg muligens ikke kom til å gå over termin, det gjør man visst sjelden med moden og forkortet livmorhals. Så her har jeg skrudd av enhver forventning om når fødselen skal starte :p Kan jo gå sånn i evigheter! Kroppen er rar!! :p

Okei. Jeg fødte på storken sist, og gjør gjerne det igjen.
Innleggelse i uke 31 var på føden og virket nå greit der også:)
Jeg var veldig fornøyd med første opphold på storken og andre opphold på føden. Første opphold på føden var grusomt. Det var stappfullt og de holdt på med oppussing.

Back
Topp