Skravletråd November

Ja. 2cm åpning og livmorhals mer forkortet...men så spurte jg sees vi snart igjen da...kunne gå sånn en uke sa de iallefall så:p blæææhh
Så kjedelig.
Blir kanskje 19. som jeg tror da :rolleyes:

Sånn hjemme igjen og alt fint med snuppa!!

Aldri kjent på samme følelse før...ren panikk...ikke gøy!

Men jeg var ikke helt på villspor...snuppa hadde flyttet seg og vil derfor kjenne det anderledes nå og svakere.

snakk om å skremme livskiten ut av sin mor!!

Tror jeg har gått opp 3kg i dag bare på alt sukkeret og div jeg kasta i meg i panikk:P
Haha:P flott å høre at alt er i orden!!

Haha:p flott å høre at alt er i orden!!
Ja heldigvis:)
men hadde ikke noe sånn kraftig endring i bevegelsesmønster og aktivitet med OJ. Så ble så usikker...
Hadde flyttet seg da, så helt hysterisk var jg ikke;)

Fikk jeg sjekket for moding samtidig også...ikke det at det var noe å rope hurra for men:P

Men jeg var ikke helt på villspor...snuppa hadde flyttet seg og vil derfor kjenne det anderledes nå og svakere.

Tror jeg har gått opp 3kg i dag bare på alt sukkeret og div jeg kasta i meg i panikk:p
God å høre at alt er bra:)

Tror jeg har gått opp 3kg i dag bare på alt sukkeret og div jeg kasta i meg i panikk:P
Så bra at alt er i orden:)
Bedre med en sjekk for mye :)

Ikke som jeg vet:P
Får besøk av min lille niese på 8 mnd da❤️
Hva skal dere?
Aaw, babykooos :)
Neei. Ikke annet enn å lete frem dokumenter ifb huslån og slikt :) og storkose meg med jenta mi :)

Så godt det står bra til :D Flott du tok en sjekk ;)

Back
Topp