Jeg klager ikkeHøres ut som en fin helg![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg klager ikkeHøres ut som en fin helg![]()
Det skjønner jeg godt. Hadde meg noen skremsler selv med L. Slik panikk å få er ikke gøy :/Ja veldig glad for det. Hadde ikke funnet roen ellers![]()
Var innlagt i 3 dager i uke 31. Nå er jeg uke 38 på søndag.Var ikke du innlagt med premature rier for noen uker siden? Hadde du åpning da? Jeg fikk beskjed i uke 33 at jeg kunne gå med min forkortete og modne livmorhals tett opp til termin. Det eneste som utgjorde en forskjell var at jeg muligens ikke kom til å gå over termin, det gjør man visst sjelden med moden og forkortet livmorhals. Så her har jeg skrudd av enhver forventning om når fødselen skal starteKan jo gå sånn i evigheter! Kroppen er rar!!
![]()
Fysj ikke snakkFår håpe du ikke går over termin danedtur!
Jeg var veldig fornøyd med første opphold på storken og andre opphold på føden. Første opphold på føden var grusomt. Det var stappfullt og de holdt på med oppussing.
Overhode ikke. Godt å bli betrygget med en ekstra sjekk daDet skjønner jeg godt. Hadde meg noen skremsler selv med L. Slik panikk å få er ikke gøy :/
Absolutt jaOverhode ikke. Godt å bli betrygget med en ekstra sjekk da![]()
Huff å huffDa sovnet svigerfar stille inn for ca en time siden. Ufattelig trist selv om det var forventet
Kondolerer så myeDa sovnet svigerfar stille inn for ca en time siden. Ufattelig trist selv om det var forventet
Ja dere er heldigeHeldig dere da! Men vi også. er jo en helt annen pris nå. super happy
Klarer jo ikke rå over hele huset så trenger hjelp.
Papirløst er nok det vanligste heldigvisUtfra hvor vondt det var å gå og hente utskriftene mine, og hvor godt det er å ligge på senga, ja....
Sannelig godt vi egentlig driver papirløst regnskap, så jeg skriver ikke ut noe hver dag, men jeg skulle sende tre faktura i posten i dag. Det er ikke hverdags. (ehf, epost, rett til kundens fakruramottak dersom vi fører regnskapet, det et vanlig...)
Hva har han brukt det på?I dag brukte gubben opp alle bonuspoengene han tjente i går...
Papirløst er nok det vanligste heldigvis![]()
Hjelpes, da hadde jeg blitt svettJoo.. i starten regner jeg med det blir sånnhun er ufør. Så altfor mye fritid
et kaffebesøk blir gjerne til hele dagen
![]()
Mhm ja. HurraJa dere er heldige
Vaskehjelp er fantastisk! Deilig å ikke tenke på det![]()
Huff..kondolerer<3<3<33Da sovnet svigerfar stille inn for ca en time siden. Ufattelig trist selv om det var forventet