Skravletråd November

Da var alt av babyting i boks og nå fikk vi bestilt alt av utstyr til karameller og hjemmelaget godteriet vi skal lage i julegaver. En hel haug arbeid som gjenstår men tenker det er greit å ha noe å pusle med når en går hjemme, så får det bli som det blir.

Burde vel bli fornøyd med hjemmelaget godt og div vel?
Så flink du er:D det blir nok stas å få!

En hel dress med masse mønster til mitt første tante barn. :D

Å snop hadde vært godt. Hvordan snop da?
Ikke kjøpt inn til i kveld. Så får ta det i morgen. :p
Åhh sliter når det er mye mønster jeg:P
sursild og popcorn:D

Fikk mail idag om at jeg skal til en jordmor på kvinneklinikk på tirsdag :D håper på gode nyheter om blodansamling så lille bamsemums får være i fred i 2 uker :) ❤️

Hatt sykt mye murringer idag. Slappet helt av å så trøtt, så glad mannen disker opp ❤️ han er jo syk :p

Hva har dere gjort idag? :)

Jeg er virkelig du som går inn på finn.no.
Fant to veldig interessante jobber i nærmiljøet.
Men jeg trives jo veldig i den jobben jeg har :rolleyes:

Irritert på mannen.. Nå har vi akkurat snakka om at kanskje det var lurt at han er avholds noen uker nå, i tilfelle fødsel. Så kommer han hjem fra butikken nå og skal bænkre seg i sofaen med øl og film. Fredag er liksom den ene dagen hvor jeg bestemmer over fjernkontrollen. Og hvilken film har han leid? Jurassic World!!

Last edited:
Irritert på mannen.. Nå har vi akkurat snakka om at kanskje det var lurt at han er avholds noen uker nå, i tilfelle fødsel. Så kommer han hjem fra butikken nå og skal bænkre seg i sofaen med øl og film. Fredag er liksom den ene dagen hvor jeg bestemmer over fjernkontrollen. Og hvilken film har han leid? Jurassic Word!!
Da hadde jeg nok blitt irritert jeg også!

Jeg har hatt meg en dupp på sofaen, våkner av at jeg ristet :p

Back
Topp