Så tristDa sovnet svigerfar stille inn for ca en time siden. Ufattelig trist selv om det var forventet
Sender deg en varm klem
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så tristDa sovnet svigerfar stille inn for ca en time siden. Ufattelig trist selv om det var forventet
Så flink du erDa var alt av babyting i boks og nå fikk vi bestilt alt av utstyr til karameller og hjemmelaget godteriet vi skal lage i julegaver. En hel haug arbeid som gjenstår men tenker det er greit å ha noe å pusle med når en går hjemme, så får det bli som det blir.
Burde vel bli fornøyd med hjemmelaget godt og div vel?
Wæææ er så spentKanskje, kanskje ikkejeg ble ganske paff
![]()
Så koselig å høre.Hei søta
Koselig å se deg her!
Blir å sitte i sofaen og slappe av. Se på serie eller film og kanskje strikke litt.Lige mådeHva skal du i kveld
?
Tusen takk❤.Huff å huffstor klem fra meg
veldig trist
![]()
Hva strikker du påBlir å sitte i sofaen og slappe av. Se på serie eller film og kanskje strikke litt.
Der da?
En hel dress med masse mønster til mitt første tante barn.Hva strikker du på?
Her er det norske talenter og snop nå![]()
Åhh sliter når det er mye mønster jegEn hel dress med masse mønster til mitt første tante barn.
Å snop hadde vært godt. Hvordan snop da?
Ikke kjøpt inn til i kveld. Så får ta det i morgen.![]()
Åja, det går bra med 2 farger. Sliter litt når det blir 3.Åhh sliter når det er mye mønster jeg![]()
sursild og popcorn![]()
Jeg har mer enn nok med 2 iallefallÅja, det går bra med 2 farger. Sliter litt når det blir 3.
Sursild er godt. Popkorn har vi faktisk her. Hmmm![]()
Jeg er virkelig du som går inn på finn.no.
Fant to veldig interessante jobber i nærmiljøet.
Men jeg trives jo veldig i den jobben jeg har![]()
Går bare bra med 2 farger her. Morsomt å strikke mønster for da ser man fremgang litt mer.Jeg har mer enn nok med 2 iallefall![]()
men det meste jeg lager blir i kun 1.![]()
åHH da ville jeg poppa litt![]()
Da hadde jeg nok blitt irritert jeg også!Irritert på mannen.. Nå har vi akkurat snakka om at kanskje det var lurt at han er avholds noen uker nå, i tilfelle fødsel. Så kommer han hjem fra butikken nå og skal bænkre seg i sofaen med øl og film. Fredag er liksom den ene dagen hvor jeg bestemmer over fjernkontrollen. Og hvilken film har han leid? Jurassic Word!!
Litt av det samme, og litt nye utfordringer.Spennende da.
Andre utfordringer i disse?