Skravletråd November

Det er jo selvfølgelig det viktigste :)
Ikke lenge med ul igjen om en uke da:)
Han vil berolige meg og det er så godt :) kan og ringe gynekologen jeg var hos først om det er noe :)

Dette kan bli spennende.

Guttungen har for første gang fått til en avtale om at en fra klassen kommer på besøk. Han har hatt en annen kompis her flere ganger, men for det meste er han på besøk hos andre. I dag skal vi altså ha en hit, og muligens en til i morgen.

Men, vi er jo inne i vår prøveuke med godt levert, og i dag hadde vi steinbit til middag, ovnsbakt med sennepssaus. Jeg mistenkte at sausen ikke ville falle i smak, men de nektet å spise, dvs eldste spiste brokkoli og potetstappe, yngste ikke det heller. Det var hyl og grin.

Gjett om to unger kommer til å bli sultne lenge før kveldsmat, og med det muligens lett sure....
Koselig med vennebesøk:D
Nettopp derfor har jeg ennå ikke prøvd disse matkassene:P har kresne barn!

Må skryte litt av meg selv:)
Jeg har ikke spist snop siden forrige søndag :)
Sjokoladekaken er fortsatt urørt:)
Hvor kommer denne viljestyrken fra??

Hadde vært ganske greit om mini sovna nå kjenner jeg. Holdt på 1 time nå og han er egentlig trøtt. Foreldrene mine er på vei for å passe han litt før jeg drar inn og er litt hos svigerfar. Da hadde det vært greit om han sovnet først
Håper det gikk i orden med lillegutt:)

Ja, stolt mamma og stolt gutt som vokste litt på rosen fra div voksne vi traff (eller, ble passert av, jeg går jo ikke så fort...) på vei til bilen. Han vil gjerne lese neste år også han ;-)
Herlig når de viser en slik leseglede:D

Er jo håp om høyere lån også om man finner noe slikt :) vårt hus er ganske lite, siden vi kun bor på en etasje og leier ut 45 % av kjelleren. Men vi har mulighet til å slå på ei dør inn på stua nede (fra vårt vaskerom, som vi igjen kan lage til en gang :)) hvis vi noen gang får behov for flere soverom eller stue OL. :)
Ikke sant :) om jeg en dag bygger meg hus, er definitivt utleiebolig i underetasjen aktuelt ;)
Kjekt å ha sånne alternativer :) dere skulle bygge ut eller?

Back
Topp