Skravletråd November

Hun kunne jo bare ikke nevnt noe :p jeg klarer ikke det etter hun nevnte. Hun mente og crinone kunne utsette en evt sa så ja jeg satt der og ble satt ut. Aldri hørt det før :p nei det er det ikke :( jeg slapper av så godt jeg kan ❤️ skal få tak i fødselslegen jeg har å høre med han :) godt det da :D
Ikke noe gøy å få høre det nei, men hun ville vel gi informasjon om det også. Satser på at fødselslegen kan berolige deg mer da:)

Ikke noe gøy å få høre det nei, men hun ville vel gi informasjon om det også. Satser på at fødselslegen kan berolige deg mer da:)
Han ringte nå :) ble jeg nervøs igjen så var det bare å ringe. Det er ikke noe å bygge på, vil si ikke farlig :) får komme på ul om en uke til han :D han sa uke 8 da dannes morkaken så det er vanlig så lenge det avtar og man ikke mister symptomene eller følelsen om at det går bra. Viktigste er at hjerte slår og ligge utvikler seg :)

01_482887249.jpg

Unisex denne eller hur?:) Eller er det jentesnitt???
Jeg vil si jente:)

Han ringte nå :) ble jeg nervøs igjen så var det bare å ringe. Det er ikke noe å bygge på, vil si ikke farlig :) får komme på ul om en uke til han :D han sa uke 8 da dannes morkaken så det er vanlig så lenge det avtar og man ikke mister symptomene eller følelsen om at det går bra. Viktigste er at hjerte slår og ligge utvikler seg :)
Det er jo selvfølgelig det viktigste :)
Ikke lenge med ul igjen om en uke da:)

Alt for mett i dag :eek:

Back
Topp