Nei, hun kan komme når som helst nå. Så spennendeSå bra att de går greit me deg
Ja då e det ikkje længe igjen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, hun kan komme når som helst nå. Så spennendeSå bra att de går greit me deg
Ja då e det ikkje længe igjen![]()
Da tror jeg du trenger litt hvile og søvn. Hvordan er formen ellers?Problemet er at det nok blir i søvne også....
Det å holde tellingen er noe som får adrenalinet mitt såpass at jeg kanskje holder meg våken. Men foe tiden sover jeg mye...
Hehehe, det hadde jo ikke vært noe særligJa. heheellers ryker jo min spåkone drøm også haha
![]()
Ja, stemmer. men lå ikke ute for salg mer enn 1 dag!!
Nei.. å det syns jeg er ergerlig. Skulle være ferdig til den 15 nov.God dagDa har vi booka oss inn på hotell like ved Ullared neste uke.. Skal shoppe julegaver + litt til. Har dere julegaver i boks?
Nei, tenkte jo på det som en bi-inntektHehehe, det hadde jo ikke vært noe særlig
Oi, det fårn si, det gikk fort da ja![]()
Hei på degGod dagDa har vi booka oss inn på hotell like ved Ullared neste uke.. Skal shoppe julegaver + litt til. Har dere julegaver i boks?
Ohh ullaredGod dagDa har vi booka oss inn på hotell like ved Ullared neste uke.. Skal shoppe julegaver + litt til. Har dere julegaver i boks?
Mhm, vi har snakka om det lenge, men siden samboeren reiser mye s0 har det bare blitt utsatt.. Så nå har han tatt seg ferieOhh ullaredså gøy!!
Har mye i boks, men ikke helt ferdig![]()
Den hadde vært fin på min eldste, og han er gutt![]()
Unisex denne eller hur?Eller er det jentesnitt???
Nei, men flere venner pleier å reise dit støtt og stadig. Fått anbefalt klær i bambus osv til barn.Hei på deg
Har du vært på Ullared før?
Føler jeg er litt skeptisk, greit at det er billig, men er det kvalitet også?
Jeg har kjøpt mange, og har kontroll på de fleste av resten.
Tror jeg kommer til å være lenket til dataen og nettbutikkene på black friday for å handle julegaver
Ååh. Skikkelig sensitiv i luktesansen og? :/Er på jobb nå, heldigvis alene så.jeg styrer lista mi og sånn selv. Det er en pine dette altså. . Folk lukter og dusjer alt for sjeldent!![]()
Så deilig daMhm, vi har snakka om det lenge, men siden samboeren reiser mye s0 har det bare blitt utsatt.. Så nå har han tatt seg ferie
Så braVi har ikke starta
![]()
HeheNei.. å det syns jeg er ergerlig. Skulle være ferdig til den 15 nov.men har ikke så mange igjen da, så håper det går lett
![]()
Var litt bedre det daMhm...igår sovna han i 22tia da
Måtte inn og mate noen ganger (han sovner jo hver gang han spiser, så han blir ikke mett av bare en amming) men tok han ikke ut fra rommet![]()
MhmSå deilig daOg greit å få begynt. håpe dere finner mye bra der
![]()
OkeiDen hadde vært fin på min eldste, og han er gutt![]()
Mitt søskenbarn er der hele tidenMhmhåper jeg også
![]()