• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Skravletråd November

Mer skravling og innlegg ja...det spørs hva hvalrossen orker det:P

God dag :) Da har vi booka oss inn på hotell like ved Ullared neste uke.. Skal shoppe julegaver + litt til. Har dere julegaver i boks?

Ja. hehe:D ellers ryker jo min spåkone drøm også haha:P

Ja, stemmer. men lå ikke ute for salg mer enn 1 dag!!
Hehehe, det hadde jo ikke vært noe særlig :p

Oi, det fårn si, det gikk fort da ja:)

God dag :) Da har vi booka oss inn på hotell like ved Ullared neste uke.. Skal shoppe julegaver + litt til. Har dere julegaver i boks?
Nei.. å det syns jeg er ergerlig. Skulle være ferdig til den 15 nov. :o men har ikke så mange igjen da, så håper det går lett :)

Hei på deg :)
Har du vært på Ullared før?
Føler jeg er litt skeptisk, greit at det er billig, men er det kvalitet også?

Jeg har kjøpt mange, og har kontroll på de fleste av resten.
Tror jeg kommer til å være lenket til dataen og nettbutikkene på black friday for å handle julegaver

Hei på deg :)
Har du vært på Ullared før?
Føler jeg er litt skeptisk, greit at det er billig, men er det kvalitet også?

Jeg har kjøpt mange, og har kontroll på de fleste av resten.
Tror jeg kommer til å være lenket til dataen og nettbutikkene på black friday for å handle julegaver
Nei, men flere venner pleier å reise dit støtt og stadig. Fått anbefalt klær i bambus osv til barn.

Så bra ;) Vi har ikke starta...

Er på jobb nå, heldigvis alene så.jeg styrer lista mi og sånn selv. Det er en pine dette altså. . Folk lukter og dusjer alt for sjeldent! :(
Ååh. Skikkelig sensitiv i luktesansen og? :/

Mhm...igår sovna han i 22tia da :o
Måtte inn og mate noen ganger (han sovner jo hver gang han spiser, så han blir ikke mett av bare en amming) men tok han ikke ut fra rommet :)
Var litt bedre det da ;) her sovna hun ikke før 2130 helt. Hatt noen gode dager siste uka med å sove kl 20. Men ville visst ikke igår. Var våken i strekk fra halv 5 :O

Back
Topp