Tiden begynner å gå fra deg snart nå jaJeg begynner tvile på mine synske evner nå![]()
Blir mandag skal du se
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tiden begynner å gå fra deg snart nå jaJeg begynner tvile på mine synske evner nå![]()
hehe bor du nært daJeppjeg kommer
helst ikke på lørdagsformiddag, men ellers har jeg ingen planer i helgen
![]()
Ikke noe gøy å få høre det nei, men hun ville vel gi informasjon om det også. Satser på at fødselslegen kan berolige deg mer daHun kunne jo bare ikke nevnt noejeg klarer ikke det etter hun nevnte. Hun mente og crinone kunne utsette en evt sa så ja jeg satt der og ble satt ut. Aldri hørt det før
nei det er det ikke
jeg slapper av så godt jeg kan
skal få tak i fødselslegen jeg har å høre med han
godt det da
![]()
Kom mer slim i sted ja. såvidt litt blod i.Sånn passe stor. gikk den igjen?
Den kan gå flere ganger fordi dersom det ikke starter når den går lager kroppen bare en ny en
yes, men er jo i grunn ikke noe nyttÅ nei, falsk alarm liksom?!![]()
Han ringte nåIkke noe gøy å få høre det nei, men hun ville vel gi informasjon om det også. Satser på at fødselslegen kan berolige deg mer da![]()
Jeg vil si jente![]()
Unisex denne eller hur?Eller er det jentesnitt???
Huff ja...Tiden begynner å gå fra deg snart nå ja
Blir mandag skal du se![]()
Det er jo selvfølgelig det viktigsteHan ringte nåble jeg nervøs igjen så var det bare å ringe. Det er ikke noe å bygge på, vil si ikke farlig
får komme på ul om en uke til han
han sa uke 8 da dannes morkaken så det er vanlig så lenge det avtar og man ikke mister symptomene eller følelsen om at det går bra. Viktigste er at hjerte slår og ligge utvikler seg
![]()
Enig med ronja på denneJeg vil si jente![]()
Yes pga. snittet gjerne og belte rundt...Jeg vil si jente![]()
Mye, mye hardt arbeid! Aldri igjen! !Oj :O da har dere virkelig gjort et kjøp da. Men nok mye hardt arbeid som ligger bak totalrenoveringen![]()
Ja de fleste sier det...Enig med ronja på denne![]()
Var det til OJ du tenkte eller?Ja de fleste sier det...og ser vel det selv også...men går til gutt også syns jeg
![]()
Du får konfiskere littSå gøy dahar kun kjøpt to jeg
![]()
Hehe....rolig for veldig mange ser det ut somNærmer meg 300 innlegg denne måneden. En rolig start med andre ord![]()
Så trist å høreDa ser det ut som om svigerfar ligger på det siste :-/
Det passer meg braHehe....rolig for veldig mange ser det ut som![]()