Lei av vondter

LilleE <3

Gift med forumet
Novemberlykke 2015
Eg er så lei av å ha vondt! Føler det bare baller på seg, tar ikke slutt.
Revnet og rifter og vondt i hele broderiet, og så fikk eg urinvegsinfeksjon i tillegg 2 dager etter fødsel, det gjør så vondt at eg gruer meg til do turer og må sitte i vinkel på doen. Også har eg så ufattelig vondt i ryggen der de satt in epidural veneflonen. Oooog migren min har ikke gitt seg siden fødsel.
Unnskyld syting, men eg måtte få det ut :(

Føler med deg :P Har egentlig godt greit her, bare ømt og svidd endel, men istad klarte jeg å revne opp igjen "der bak" etter en dotur :O Sorry detaljer, haha, men jeg tror jeg dør... Er også sååå lei av vondter, så gleder meg til alt er på stell igjen..

Føler med deg :P Har egentlig godt greit her, bare ømt og svidd endel, men istad klarte jeg å revne opp igjen "der bak" etter en dotur :O Sorry detaljer, haha, men jeg tror jeg dør... Er også sååå lei av vondter, så gleder meg til alt er på stell igjen..
Her ble også "bak der" ganske forandret under fødsel:o ikke rart da, så hardt som man presser:P fikk med meg salve og stikkpiller fra føden så det er blitt MYE bedre nå heldigvis. Er ikke bare en ting nei:o
Mye dritt etter en fødsel men heldigvis blir det bedre med tiden:) bare å få ut alt man trenger å klage på:)

Huff auuu! Det høres helt forferdelig ut :(

Huff, tar du smertestillende? Kan jo hende det hjelper bittelitt...på enkelte ting. Skulle vært en postpartum-pille alle barselkvinner kunne ta som fjernet alt vondt :) føler med deg i allefall!

Her er det også smertefulle sting, og har brystspreng. De første dagene slet jeg med vondt der epiduralen satt, og kunne ikke bøye meg pga det. Puster dårlig, føles som om hele mageinnholdet har sunket ned i rumpa :p etterriene er heldigvis vekk nå.
Men har fått bekkensmerter igjen, så klarer nesten ikke å gå. Dessuten er det noe merkelig med bena mine, har mistet styrke i dem :o

Huff, tar du smertestillende? Kan jo hende det hjelper bittelitt...på enkelte ting. Skulle vært en postpartum-pille alle barselkvinner kunne ta som fjernet alt vondt :) føler med deg i allefall!

Her er det også smertefulle sting, og har brystspreng. De første dagene slet jeg med vondt der epiduralen satt, og kunne ikke bøye meg pga det. Puster dårlig, føles som om hele mageinnholdet har sunket ned i rumpa :p etterriene er heldigvis vekk nå.
Men har fått bekkensmerter igjen, så klarer nesten ikke å gå. Dessuten er det noe merkelig med bena mine, har mistet styrke i dem :o
Har prøvd alle måter å blande paracet Ibux og naproksen på sikker måte, føler ikke så stor forskjell. Ååå hadde det bare vært den pillen ja, hadde vært ganske sweet :P
Uff ja mekkensmerter er ikke gøy, eg holder fortsatt på å jobbe vekk bekkenløsningen så eg kjenner meg igjen der, en blir jo dugelaus fra midjo og ned før og etter fødsel :(
God bedring ihvertfall :)

Kan ikke si at tiden etter fødsel er smertefri nei :p Verst for meg er at jeg reagerer på å bruke bind over lengre tid.. Så er sååå sår nå... Det gjør vondt bare å gå over gulvet! Må bytte merke og se om det hjelper...

Bekkenløsningen er kommet sterkere tilbake og, så blir fysio i morgen.

Kan ikke si at tiden etter fødsel er smertefri nei :p Verst for meg er at jeg reagerer på å bruke bind over lengre tid.. Så er sååå sår nå... Det gjør vondt bare å gå over gulvet! Må bytte merke og se om det hjelper...

Bekkenløsningen er kommet sterkere tilbake og, så blir fysio i morgen.
Uff da. Har du prøvd de bindene fra apoteket, kanskje de er bedre? God bedring :)

Det siste har jeg lest at er bivirkninger fra epidural. Ble sånn hos meg sist og. Går over ganske raskt heldigvis

Har prøvd alle måter å blande paracet Ibux og naproksen på sikker måte, føler ikke så stor forskjell. Ååå hadde det bare vært den pillen ja, hadde vært ganske sweet :p
Uff ja mekkensmerter er ikke gøy, eg holder fortsatt på å jobbe vekk bekkenløsningen så eg kjenner meg igjen der, en blir jo dugelaus fra midjo og ned før og etter fødsel :(
God bedring ihvertfall :)
Takk i lige måde! Vi får ønske bekkenløsningen dit pepper'n gror ;)

Du kan ha fått spinalhodepine etter epidural. Eg hadde det etter spinalbedøvelsen. Det var ei hodepine fra helvete.

Vet ikke akkurat, tok ca tre dager med meg.
Ok, tror egentlig at det har noe med bekkenet å gjøre, mistenker også at jeg har fått en ryggprolaps, for innimellom er det en helt forferdelig smerte i ryggen (oppstod i sv.skapet)

Vurderer å kjøpe tena lady faktisk.. Kanskje bedre enn Always?
Kan hende. Tror faktisk eg begynner gradvis å reagere på always også, du får si ifra vist tena er bedre ;)

Du kan ha fått spinalhodepine etter epidural. Eg hadde det etter spinalbedøvelsen. Det var ei hodepine fra helvete.
Fikk beskjed av legen at det er heilt klart vist man får det at det er det det er. Har hatt migrene fra eg var 6 år og det har vært tider der den ikke gir seg i ukesvis :/

Back
Topp