Tabu?

rosahårdått

Forumet er livet
Novemberlykke 2015
Er det tabu å være fornøyd med magen etter fødsel? Eller er det lov å være fornøyd å faktisk si det ?

Jeg har vert utrolig heldig denne gangen. Å min mage er ikke eksisterende allerede 3 dager etter fødsel.. Den er faktisk finere enn hva den var.. Nå har jeg hatt ett stort vekttap før svangerskapet da så den er Ikke kjempe stram altså ;) Hehe den er bare flat å jeg er stolt og veldig fornøyd for første gang på sykt mange år :)

Det er veldig lov ;) håper virkelig jeg føler på den samme følelsen da jeg har født! Var heldig med første, så krysser fingerne for at den går like fort inn denne gangen :)

Er det tabu å være fornøyd med magen etter fødsel? Eller er det lov å være fornøyd å faktisk si det ?

Jeg har vert utrolig heldig denne gangen. Å min mage er ikke eksisterende allerede 3 dager etter fødsel.. Den er faktisk finere enn hva den var.. Nå har jeg hatt ett stort vekttap før svangerskapet da så den er Ikke kjempe stram altså ;) Hehe den er bare flat å jeg er stolt og veldig fornøyd for første gang på sykt mange år :)
Det er jo kjempe bra og absolutt lov å være fornøyd :D

Håper det er lov, for jeg er nok en gang veldig fornøyd! To uker siden fødsel og magen er igrunn flatere enn den var før jeg ble gravid:o ikke spesielt slapp hud heller, og ingen strekkmerker på magen. Så jeg må si meg veldig fornøyd:)

Klart det er lov! Her er det litt bolledeig, slapp og flott :P Men den er ganske flat, og ingen strekkmerker denne gangen heller, det er deilig :) Må nok bruke litt tid på å stramme den opp likevel :P

Det må absolutt være lov å si! Deilig følelse da! :-) her fikk jeg litt sjokk i morges når jeg faktisk fikk sett skikkelig på magen. Fra siden er det helt grusomt! Men klart 2 keisersnitt vil gi sitt utslag, men kjenner jeg tar det veldig med ro da det bare er 6 dager etter ks. Resten av magen føles bare som en bolledeig :-p

Ja :D syntes å man bør kunne det :)
Og hvis ikke, så er det bare å lukke øra for hva folk måtte finne på å si:P men ja, det virker ofte som om man bare har rett til å være stolt om man har masse tigerstriper, noen ekstra kilo og slapp mage. Jeg syns man skal være stolt og fornøyd uansett, for resultatet ble likt, vi fikk et barn<3

Og hvis ikke, så er det bare å lukke øra for hva folk måtte finne på å si:P men ja, det virker ofte som om man bare har rett til å være stolt om man har masse tigerstriper, noen ekstra kilo og slapp mage. Jeg syns man skal være stolt og fornøyd uansett, for resultatet ble likt, vi fikk et barn<3
Det er helt sant :D

Såklart:D
Jeg var veldig fornøyd forrige gang, og kan jo håpe jeg er like heldig nå. Vi får se:)

Absolutt! Sier meg fornøyd selv, den har i allefall ikke forverret seg :happy:

Syns man burde få være kjempe fornøyd! Selv er jeg stor fornøyd med å nå frem til vasken uten å grise, selvom magen fortsatt henger føler jeg meg slankere enn på lenge (:

Back
Topp