Yes sparer masse på det om man kanDet holder nok lenge
Har bare en bil her også![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Yes sparer masse på det om man kanDet holder nok lenge
Har bare en bil her også![]()
Bare for moro skyldLage veddemål
Yes..alltid![]()
Skal nå heller gå i fødsel alene da![]()
NopeIkke santvet aldri hva som dukker opp
![]()
Det er jo veldig greitYes sparer masse på det om man kan![]()
Nei...hehe...men fordi barnepasset evt. ikke rekker fremBare for moro skyld![]()
Jeppsi pepsiDet er jo veldig greit![]()
Det er jo litt kjedelig da:/Nei...hehe...men fordi barnepasset evt. ikke rekker frem![]()
Der er nok gøyAh, tror nok det er mange der ja.. Så tror vi blir utslitte... Så skal være der 2 dager
Hehe, aldri si aldri, men det er kanskje dumt å gamble på detHøres bra ut
Mhm![]()
For kommer neppe inn av noen av de som evt. kunne vært fine her til jul.![]()
Det er jo litt kjedelig da:/
Må ha back up da![]()
Hehe, aldri si aldri, men det er kanskje dumt å gamble på det![]()
Det skal nok ordne seg jaVel. fleste av vennene våres har barn selv og kan ikke stikke fra. og de evt. uten barn er det flere der OJ. ikke vil være trygg nok på og da føder jeg heller mer enn gjerne alene.
Men går så bra så![]()
Det skal nok ordne seg ja![]()
Det er absolutt betryggende.at du ikke må kaste deg ut i første jobb du finnerNope
Og vi kan klare oss lenge på kun hans lønn også. Bare det i seg selv er en betryggende ting![]()
Yes veldigDet er absolutt betryggende.at du ikke må kaste deg ut i første jobb du finner![]()
Skjønner denYes![]()
Vil ikke at familien skal sette alt på vent med hensyn til at jeg kanskje skal føde...
![]()
Nei, kan ikke det. Og de(spesielt svigers) har allerede avlyst en del pga. det såSkjønner den
Litt samme her også. Kan liksom ikke sette av flere uker heller.
Skjønner den. Her planlegges mye i forhold til fødsel hos mine foreldre ogsåNei, kan ikke det. Og de(spesielt svigers) har allerede avlyst en del pga. det såpga innleggelser etc.
Det har vært rolig for de fleste...Nærmer meg 300 innlegg denne måneden. En rolig start med andre ord![]()