Skravletråd November

Samme her :p og fått tips fra venner.

Så bra med mål da. Håper vi i hvert fall fåt kjøpt halvparten der borte, kanskje mer..
Hehe, ikke alltid like lett :p
Hadde vel vært godt å blitt plutseøog ferdig med iallefall halvparten mens dere er der ;)

Ååh. Skjønner det kommer til å bli veldig ugunstig med to små i hus også.
Syns det høres slitsomt ut med barn
Yes så det er glemmesak.
Jobbet jo knapt etter med OJ. bare tok ulønnet og jobbet ekstra de vaktene som passet oss. Kan jo ha perm til sammen 3år.

Samtidig skal jeg ta videreutdannelse om noen år.

Kan også ta delvis ulønnet og jobbe 50% av stilligen min en stund...
Ellers så tenker jeg natt...men mulig det er dårlig deal om S.E. har like dårlig sovehjerte som O.J.
Kunne tenkt vernet bedrift evt, men ikke flust av stillinger der og mega poppis.

men ikke noe stress uansett...ikke arbeidsledig som vernepleier...:P

Ja. for han tror han er veldig morsom med at jeg er en luremus..og det er liksom hun også for hun må jo være lik meg....også kom jo OJ. 5 dager før. så da mener han 2 dager før det igjen er sannsynlig:P
Hihi, ikke så dumt tenkt det da;)

Yes så det er glemmesak.
Jobbet jo knapt etter med OJ. bare tok ulønnet og jobbet ekstra de vaktene som passet oss. Kan jo ha perm til sammen 3år.

Samtidig skal jeg ta videreutdannelse om noen år.

Kan også ta delvis ulønnet og jobbe 50% av stilligen min en stund...
Ellers så tenker jeg natt...men mulig det er dårlig deal om S.E. har like dårlig sovehjerte som O.J.
Kunne tenkt vernet bedrift evt, men ikke flust av stillinger der og mega poppis.

men ikke noe stress uansett...ikke arbeidsledig som vernepleier...:P

Som du sier, ikke arbeidsledig som vernepleier ;) Kan jo fortsette med å bare ta vakter som passer dere inntil du finner noe passende :) og får håpe S.E får et godt sovehjerte;)

Som du sier, ikke arbeidsledig som vernepleier ;) Kan jo fortsette med å bare ta vakter som passer dere inntil du finner noe passende :) og får håpe S.E får et godt sovehjerte;)
Nei:)
Ja, mulig det blir sånn. Og vips kan det jo dukke opp noe også. Følger med på finn;)
Ja, kan håpe..men det tror jeg ikke på:P

Nope. Denne var nesten ny, 2014 modell. Så har vi en e-golf 2015 modell som vi skal beholde. Klare oss med den:)
Det holder nok lenge :)
Har bare en bil her også :)

Back
Topp