Ååh. Skjønner det kommer til å bli veldig ugunstig med to små i hus også.100% turnus. 50/50 sent og tidligvakter...3 hver helg.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååh. Skjønner det kommer til å bli veldig ugunstig med to små i hus også.100% turnus. 50/50 sent og tidligvakter...3 hver helg.
Hadde vel vært godt å blitt plutseøog ferdig med iallefall halvparten mens dere er derSamme herog fått tips fra venner.
Så bra med mål da. Håper vi i hvert fall fåt kjøpt halvparten der borte, kanskje mer..
Hehe, ikke alltid like lett![]()
Syns det høres slitsomt ut med barn100% turnus. 50/50 sent og tidligvakter...3 hver helg.
Da er det jo en klar fordelPga barnepass er bortreist![]()
Ååh. Skjønner det kommer til å bli veldig ugunstig med to små i hus også.
Yes så det er glemmesak.Syns det høres slitsomt ut med barn
Hihi, ikke så dumt tenkt det daJa. for han tror han er veldig morsom med at jeg er en luremus..og det er liksom hun også for hun må jo være lik meg....også kom jo OJ. 5 dager før. så da mener han 2 dager før det igjen er sannsynlig![]()
Så kommer hun ikke i dag elr fredag får jeg knipe igjen til iallefall mandagDa er det jo en klar fordel![]()
Hvordan gikk det på ul i dag?Spennende![]()
Nei kanskje ikkeHihi, ikke så dumt tenkt det da![]()
Kan bli vanskelig nok det daSå kommer hun ikke i dag elr fredag får jeg knipe igjen til iallefall mandag![]()
Nope. Denne var nesten ny, 2014 modell. Så har vi en e-golf 2015 modell som vi skal beholde. Klare oss med denSå bra
Har dere kjøpt ny?
Yes så det er glemmesak.
Jobbet jo knapt etter med OJ. bare tok ulønnet og jobbet ekstra de vaktene som passet oss. Kan jo ha perm til sammen 3år.
Samtidig skal jeg ta videreutdannelse om noen år.
Kan også ta delvis ulønnet og jobbe 50% av stilligen min en stund...
Ellers så tenker jeg natt...men mulig det er dårlig deal om S.E. har like dårlig sovehjerte som O.J.
Kunne tenkt vernet bedrift evt, men ikke flust av stillinger der og mega poppis.
men ikke noe stress uansett...ikke arbeidsledig som vernepleier...![]()
Hehe ja...vi får sjåKan bli vanskelig nok det da
Men jeg sa jo mandag da![]()
JeppNei kanskje ikkevi får se hvem som har mest rett av oss
![]()
Du er vel klar uansettHehe ja...vi får sjå![]()
NeiSom du sier, ikke arbeidsledig som vernepleierKan jo fortsette med å bare ta vakter som passer dere inntil du finner noe passende
og får håpe S.E får et godt sovehjerte
![]()
Det holder nok lengeNope. Denne var nesten ny, 2014 modell. Så har vi en e-golf 2015 modell som vi skal beholde. Klare oss med den![]()
Ikke santNei![]()
Ja, mulig det blir sånn. Og vips kan det jo dukke opp noe også. Følger med på finn![]()
Ja, kan håpe..men det tror jeg ikke på![]()
Lage veddemålJepp
Må få mannen til å tippe noe her også![]()
Yes..alltidDu er vel klar uansett![]()