Skravletråd November

Yes:)
Men nå er jeg på utkikk evt. ny jobb her elr nye arbeidstider så hvem vet..kanskje vi kan klare oss med en..hadde vært kjempe bra iallefall.

nei, og dere skal flytte usentralt? det er planen?

Vi bor sentralt:)

Hva har du lyst å jobbe innenfor ?:)
Nei, litt sånn midt-mellom sentralt. Sentralt ift barnehage hadde vært fint :) men vil ikke bo midt i byen heller. I et boligfelt hadde passet oss bra :)

Hva har du lyst å jobbe innenfor ?:)
Nei, litt sånn midt-mellom sentralt. Sentralt ift barnehage hadde vært fint :) men vil ikke bo midt i byen heller. I et boligfelt hadde passet oss bra :)
Vel, innen det samme. Er vernepleier. men nå har jeg for stor stilling og uguntig arbeidstid.
Så finne noe mer passende sett i forhold til det blir mitt fokus.
Evt. bare drøye og beholde stillingen min i enda 1 år etter hun har begynt i barnehagen og ta ekstra...mens jeg tenker mer og leter:P vi får sjå;)

Ja, høres ikke dumt ut det.

Vel, innen det samme. Er vernepleier. men nå har jeg for stor stilling og uguntig arbeidstid.
Så finne noe mer passende sett i forhold til det blir mitt fokus.
Evt. bare drøye og beholde stillingen min i enda 1 år etter hun har begynt i barnehagen og ta ekstra...mens jeg tenker mer og leter:P vi får sjå;)

Ja, høres ikke dumt ut det.
Ser den :) jobba du turnus da?

Mhm, gleder meg ;) Har aldri hvert der før :p
Så bra da ;) Vi har ikke starta :eek:
Ikke jeg heller. Bare fulgt med på tv serien :p

Jeg har mål om å bli ferdig innen 1 desember. Men ser litt mørkt ut for det :p helt i villrede på de siste

Mhm, kjekt å slippe å kjøpe alle gavene selv.. Nå er jo samboeren med på shoppinga. Ikke så ofte han gidder å være med :p
Nei, det har vi ikke. Så gleder oss. Har fått noen tips fra venner da. Har du hvert der?
Nei, har bare sett det på tv :) kunne godt tenkt meg å vært der, problemet er bare at jeg er ikke så glad I store folkemengder :p

Ikke jeg heller. Bare fulgt med på tv serien :p

Jeg har mål om å bli ferdig innen 1 desember. Men ser litt mørkt ut for det :p helt i villrede på de siste
Samme her :p og fått tips fra venner.

Så bra med mål da. Håper vi i hvert fall fåt kjøpt halvparten der borte, kanskje mer..
Hehe, ikke alltid like lett :p

Back
Topp