Ikke santJa. iallefall når det er snakk om jul![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke santJa. iallefall når det er snakk om jul![]()
Yes![]()
Men nå er jeg på utkikk evt. ny jobb her elr nye arbeidstider så hvem vet..kanskje vi kan klare oss med en..hadde vært kjempe bra iallefall.
nei, og dere skal flytte usentralt? det er planen?
Vi bor sentralt![]()
Smelt ♡Er noe fryktelig sjarmerende med å høre en liten stemme som sier mamma
Var den dyr?Yes. bestilt den nå![]()
Mhm, gleder megSå gøyjoda, mangler noen få, men de fleste er i boks
![]()
Vel, innen det samme. Er vernepleier. men nå har jeg for stor stilling og uguntig arbeidstid.Hva har du lyst å jobbe innenfor ?
Nei, litt sånn midt-mellom sentralt. Sentralt ift barnehage hadde vært fintmen vil ikke bo midt i byen heller. I et boligfelt hadde passet oss bra
![]()
Ser denVel, innen det samme. Er vernepleier. men nå har jeg for stor stilling og uguntig arbeidstid.
Så finne noe mer passende sett i forhold til det blir mitt fokus.
Evt. bare drøye og beholde stillingen min i enda 1 år etter hun har begynt i barnehagen og ta ekstra...mens jeg tenker mer og letervi får sjå
![]()
Ja, høres ikke dumt ut det.
Ikke jeg heller. Bare fulgt med på tv serienMhm, gleder megHar aldri hvert der før
![]()
Så bra daVi har ikke starta
![]()
Mhm, kjekt å slippe å kjøpe alle gavene selv.. Nå er jo samboeren med på shoppinga. Ikke så ofte han gidder å være medJa, det er vel greitvært der før?
Da så, da kan det være jeg plinger påHalv pris for søte bv damer![]()
Det gjorde du rett IYes. bestilt den nå![]()
Nei, har bare sett det på tvMhm, kjekt å slippe å kjøpe alle gavene selv.. Nå er jo samboeren med på shoppinga. Ikke så ofte han gidder å være med![]()
Nei, det har vi ikke. Så gleder oss. Har fått noen tips fra venner da. Har du hvert der?
Samme herIkke jeg heller. Bare fulgt med på tv serien
Jeg har mål om å bli ferdig innen 1 desember. Men ser litt mørkt ut for dethelt i villrede på de siste
Tror detSå bra..
Kanskje verdt en tur da.
Ah, tror nok det er mange der ja.. Så tror vi blir utslitte... Så skal være der 2 dagerNei, har bare sett det på tvkunne godt tenkt meg å vært der, problemet er bare at jeg er ikke så glad I store folkemengder
![]()
100% turnus. 50/50 sent og tidligvakter...3 hver helg.Ser denjobba du turnus da?
Hun kunne brått kommet på tv...hahaHeheer noen som er det
![]()
Høres bra utDa så, da kan det være jeg plinger på![]()
MhmDet gjorde du rett I![]()