• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Skravletråd November

Ja, det var nytt det :p
Kanskje greit å bare ha en om dete ikke trenger flere nå :) vi skal flytte til våren og prøver å bo litt smått nært alt vi trenger slik at vi klarer oss med en bil. Selv når barnehagetiden kommer :)
Ikke dumt det.
Yes, vi trenger ikke 2 nå som jeg skal være hjemme. så får vi se hvordan det blir når jeg skal tilbake i jobb

Joda, kan fint gå med rødt egentlig. men mer glad i vinrød .
men denne , litt rød leppestift ...enkelt sminket ellers. tror det blir bra jeg
Med det helt lyse håret vil det bli veldig bra :)

Ikke dumt det.
Yes, vi trenger ikke 2 nå som jeg skal være hjemme. så får vi se hvordan det blir når jeg skal tilbake i jobb
Ikke sant :) jeg er nok hjemme til august når vesla begynner i barnehagen. Så får vi se om vi må ha en til bil.

Flytter vi litt usentralt, blir huset billigere. Men må ha egen bil da. Kan ikke gå til barnehagen.

Ikke sant :) jeg er nok hjemme til august når vesla begynner i barnehagen. Så får vi se om vi må ha en til bil.

Flytter vi litt usentralt, blir huset billigere. Men må ha egen bil da. Kan ikke gå til barnehagen.

Yes:)
Men nå er jeg på utkikk evt. ny jobb her elr nye arbeidstider så hvem vet..kanskje vi kan klare oss med en..hadde vært kjempe bra iallefall.

nei, og dere skal flytte usentralt? det er planen?

Vi bor sentralt:)

Back
Topp