Mhm er i forhold til det jeg tenkte også...men hmm...den var fin!!Kanskje litt feminin?
Tenker sånn siden den gikk inn på midten?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mhm er i forhold til det jeg tenkte også...men hmm...den var fin!!Kanskje litt feminin?
Tenker sånn siden den gikk inn på midten?
Snart står aldri telefonen din stilleYes hehe. Synnøve go famous![]()
Denne var jo omtrent ny...hehe...2014 modell..Gikk fort med salg dakjøper dere ny eller?
Sjefen gjør. De andre vet det ikke, tenker jeg skal fortelle de det neste uke, da kan jeg ikke bruke omgangssyke unnskyldningen mer...Aff. Glad jeg slapp det ene problemet når jeg var gravidvet jobben at du er gravid?
off...haha...det vil jeg ikkeSnart står aldri telefonen din stille![]()
Godt du blir tatt vare på ♡Vis vedlegget 145336
Lille bamsemumsen8+0 flyttet en dag frem allerede
så lettet og fått resept på lutinus
kontroll om 4 uker og 1 dag
følte meg godt tatt vare på
![]()
Dersom du googler boobs ammekjole så får du opp ganske mangeDenne fant jeg brukt på finn...fant ikke tilsvarende lik i norge ny. vet her på friends i bergen har de kun burberry jakker nå. Så da må det bli utenlanske sider og da blir det iallefall en halv formue
Ja, om de ikke er veldig mamma og ammete?greit å kunne bruke den etterpå også. men skal sjekke ut. ellers har jeg en i kikkerten selv muligens. men kunne godt vært ikke så knallrød.
Ja, den var skikkelig fin, du har jo en sinnelag fordel om du kjøper den og du syns den blir for feminin så har du jo også ei jente så den blir jo ikke liggende ubruktMhm er i forhold til det jeg tenkte også...men hmm...den var fin!!
400 kr for 20 min?off...haha...det vil jeg ikkemen hmm...tja...jeg må finne meg en minuttspris
![]()
Dersom du googler boobs ammekjole så får du opp ganske mange
Vis vedlegget 145342
næææhh...500400 kr for 20 min?![]()
Kanskje greitSjefen gjør. De andre vet det ikke, tenker jeg skal fortelle de det neste uke, da kan jeg ikke bruke omgangssyke unnskyldningen mer...![]()
Ja, det høres ikke ut som en upris, og du- jeg ringer deg ikkenæææhh...500![]()
Ohh ikke? jeg er jo så hyggelig og flinkJa, det høres ikke ut som en upris, og du- jeg ringer deg ikke![]()
![]()
Dersom du googler boobs ammekjole så får du opp ganske mange
Vis vedlegget 145342
Den var fin, liker du den, så gå for denHer er den jeg sikler litt på selv...![]()
Ja, spm. er bare om den er for rødDen var fin, liker du den, så gå for den![]()
Det kommer helt an på din smak.Ja, spm. er bare om den er for rødhar en annen veldig rød julekjole, men den er fryktelig trang og har ikke litt sjans og passe den på julaften.
Tidløs og klassisk. så vil ha den lenge![]()
Ja, det var nytt detDenne var jo omtrent ny...hehe...2014 modell..Neida. vi har en annen bil...vi skal klare oss med den nå iallefall i 2år...
så det så...blir jeg sprek ogmå ta bena fatt mer..haha
Denne var faktisk kjempefin synes jegHer er den jeg sikler litt på selv...![]()