• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Skravletråd November

Gikk fort med salg da :D kjøper dere ny eller?
Denne var jo omtrent ny...hehe...2014 modell..:) Neida. vi har en annen bil...vi skal klare oss med den nå iallefall i 2år...
så det så...blir jeg sprek og:P må ta bena fatt mer..haha

Aff. Glad jeg slapp det ene problemet når jeg var gravid :p vet jobben at du er gravid?
Sjefen gjør. De andre vet det ikke, tenker jeg skal fortelle de det neste uke, da kan jeg ikke bruke omgangssyke unnskyldningen mer... :p

Denne fant jeg brukt på finn...fant ikke tilsvarende lik i norge ny. vet her på friends i bergen har de kun burberry jakker nå. Så da må det bli utenlanske sider og da blir det iallefall en halv formue:p

Ja, om de ikke er veldig mamma og ammete?:p greit å kunne bruke den etterpå også. men skal sjekke ut. ellers har jeg en i kikkerten selv muligens. men kunne godt vært ikke så knallrød.
Dersom du googler boobs ammekjole så får du opp ganske mange
boobs.jpg

Mhm er i forhold til det jeg tenkte også...men hmm...den var fin!!
Ja, den var skikkelig fin, du har jo en sinnelag fordel om du kjøper den og du syns den blir for feminin så har du jo også ei jente så den blir jo ikke liggende ubrukt ;)

Ja, spm. er bare om den er for rød:p har en annen veldig rød julekjole, men den er fryktelig trang og har ikke litt sjans og passe den på julaften.
Tidløs og klassisk. så vil ha den lenge:)
Det kommer helt an på din smak.
Kjenner de som ikke vil hatt en så rød kjole foruten på julaften, andre bruker det hele året.

Denne var jo omtrent ny...hehe...2014 modell..:) Neida. vi har en annen bil...vi skal klare oss med den nå iallefall i 2år...
så det så...blir jeg sprek og:P må ta bena fatt mer..haha
Ja, det var nytt det :p
Kanskje greit å bare ha en om dete ikke trenger flere nå :) vi skal flytte til våren og prøver å bo litt smått nært alt vi trenger slik at vi klarer oss med en bil. Selv når barnehagetiden kommer :)

Back
Topp