SpennendeDet blir spennende
Skal på ul selv i dag![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
SpennendeDet blir spennende
Skal på ul selv i dag![]()
Okei så flott daVi har fra før en Peugeot 5008 2010 modell, og får nå i tillegg en Suzuki swift 4*4 2012 modell
Beklager, hatt litt lite tid den siste tiden, men muligens jeg klarer å skru opp tempoet i dag![]()
Høyst usikker på hva jeg har å bidra med der, gitt.
Ikke noe nedtelling heller for jeg kjenner ikke tallet vi startet på.
I går var det begravelse for min tante, og så forsvant et par dager i forbindelse med hennes bortgang før det.Trenger da ikke å beklage
Du driver med for tiden da?
I går var det begravelse for min tante, og så forsvant et par dager i forbindelse med hennes bortgang før det.
Har også måttet vært en tur innom jobben for å bistå litt, og har vi kjøpt en ekstra bil som også tar litt tid..
Det første dagene denne måneden har bare flydd avgårde
Den gutten altså![]()
Er på jobb nå, heldigvis alene så.jeg styrer lista mi og sånn selv. Det er en pine dette altså. . Folk lukter og dusjer alt for sjeldent!Ååh ♡♡ Håper kvalmen og den dårlige formen gir seg snart. Klarer du å gå på jobb i det hele tatt?
Ja, jeg venter jegHadde vært moro med litt action igjen![]()
Dagen er enda ungGood![]()
Vettuu...i går kveld hadde jeg rier og smerter i magen+ korsrygg. fortsatte når jeg la meg og håpte det skulle ta seg opp...men neida...gav seg og jeg sovnetbahhhhhh!!!
Så vi får nå se med den synskheten min![]()
Det gikk fortYayyyy...bilen er solgt...!!![]()
hehe jodamå ha troa enda
![]()
Det skjønner jegYes veldig happy![]()
Synnøve hvordan går det me deg? har du fødd enda?? Termin??Yes veldig happy![]()
Ja, jeg er jo fullstendig enig i at hun må komme i dag
Det skjønner jegvar det forrige uke den dro?
heiheiSynnøve hvordan går det me deg? har du fødd enda?? Termin??
Så bra att de går greit me degheihei
Det går greit.
Nope, desverre nå kan hun bare komme...lei
1des.![]()
Problemet er at det nok blir i søvne også....Da blir det skravling i blinde da![]()