Skravletråd November

Ja, blir jo sikkert noe annet da når man har barn hjemme og! Og så er man kanskje generelt mindre usikker etter å ha fått nr to og? Husker liksom følelsen av å være litt overlatt til meg selv når pappaen måtte dra, og det var ikke så greit. Men blir jo ikke det samme denne gangen:)
Jeg følte meg tryggere andre gang, men ville ikke ligge på sykehuset uten mannen. Løste seg fint, ettersom jeg fødte hjemme og hadde barseltiden hjemme :-)

Det var helt topp.
Egen seng. Egen mat. Eget hus og full ro.

Jeg følte meg tryggere andre gang, men ville ikke ligge på sykehuset uten mannen. Løste seg fint, ettersom jeg fødte hjemme og hadde barseltiden hjemme :-)

Det var helt topp.
Egen seng. Egen mat. Eget hus og full ro.
Ja, kan tenke meg at det er litt mer avslappende ja! Veldig spent på hvor lenge jeg blir på sykehuset denne gangen. Vet ikke helt hva jeg ønsker på forhånd heller, får bare se hvordan det blir. Kan jo hende jeg vil hjem så fort som mulig.

Har ikke kastet opp! Hurra! Men, har gulpet en del og lagt på sofaen I hele dag. Plages med å få I meg noe. Men nå skal gubbis lage havregrøt, det fikk jeg faktisk lyst på :)
Så braa :D Litt bedring ;)
Åh, jeg hadde skikkelig cravings etter havregrøt når jeg var gravid. Men kun den de serverte på skolen :p Så vet ikke hvor mange ganger jeg dro dit tidlig på morgenen for å spise havregrøten, selv om jeg ikke hadde forelesninger før utover dagen. Dro ofte hjem og bare sov imellom da :p

Huff da...er vel vanlig med litt plager den første tiden etter å ha satt inn spiral:) håper du slipper det noe mer!
Ja, regner med det kan ha noen sammenheng med det. Men satser på det blir bra etter hvert :)

Back
Topp