Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff ikke noe særlig.Fikk dessverre merke det i dag ja
Sov til 11 i dag og har ikke gjort noe:/
Ja, ikke så mye liv gittDet går trått i denne tråden for tiden..
Så flottJippi! Legevakten tok meg på alvor. Jeg er plugget igjen og ingenting tyder på noe galt via gyn undersøkelsefikk henvisning til gyn så fikk time i morgen for var fult idag. Slapp sykehuset
hun kjenner livmoren er utvidet og sa "så fin liten gravid mage du har fått!
det er ikke bare luft det er gravid mage
sliter nemlig med å skjule den
![]()
Åhh nattrangel mini altså?Aahikke lenge til! Ja..og mini vil ikke sove så tidlig for tia
![]()
Det er veldig rolig her for tida..Det går trått i denne tråden for tiden..
Kjenner meg fortsatt veldig slapp og tett :/Huff ikke noe særlig.
Hvordan føler du deg nå da?
Det var gode nyheterJippi! Legevakten tok meg på alvor. Jeg er plugget igjen og ingenting tyder på noe galt via gyn undersøkelsefikk henvisning til gyn så fikk time i morgen for var fult idag. Slapp sykehuset
hun kjenner livmoren er utvidet og sa "så fin liten gravid mage du har fått!
det er ikke bare luft det er gravid mage
sliter nemlig med å skjule den
![]()
Ja det får vi håpe og tro. Kjedelig å gå sånn.Kjenner meg fortsatt veldig slapp og tett :/
Nå må jeg bli bra snart altså![]()
Ja, det ble jo så langvarig også:/Ja det får vi håpe og tro. Kjedelig å gå sånn.
Mhm kjiptJa, det ble jo så langvarig også:/
Nå skal jeg være rolig til jeg er bra igjen![]()
8-9 ukerDet var gode nyheter
Hvor langt på vei nå?
God kveld!God morgen
Å vaske hus i mange timer i går var visst ikke det lureste. Nå må jeg bare ta det helt rolig og bli frisk. Lei av at formen er sånn nå:/
Håper det tar seg opp. Kjedelig å skravle med seg selv.Ja, ikke så mye liv gitt
En hektisk kveld og ettermiddag daFrem til ungene må hentes regner jeg med det.
Kaka er i ovnen, og når den er ferdig tenker jeg at jeg tar en dusj og en hvil på senga.
Ungene må hentes tidlig, middag på bordet (fra godt levert, spent på den...) senest 1615 så far og sønn er klare til avreise til skolen litt før fem. Ikke helt utenkelig med kaka også. Jeg og lillesøster skal vel koordinere oss med mine foreldre og min bestemor, og være på skolen til 1730 i alle fall, og så skal i alle fall jeg ha med meg ungene hjem sånn helst litt før 20, mannen må sikkert være ryddekommite også. Og sprett i seng med ungene, og trolig meg også...
Heldigvis er skolen leksefri i dag...
Jeg håper det tar seg opp.Det er veldig rolig her for tida..
Så koselig å flytte hjem igjen daDit vi begge kommer ifra. Bodde der 4 år siden![]()
Gubben savner gammeljobben som slakter og at han var sjef der. Og de ville gjerne ha han tilbake når han ringte. Så jeg vil ikke holde han igjenkravet for å flytte var jobb på plass og bolig. Så nå skal vi snakke med banken og bli gjeldslaver for resten av livet
Ikke direkte vondt, men ubehageligDet kan jeg tenke meg :O gjor det vondt når kroppen bare støta det ut?