• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Skravletråd November

Jippi, så stas:D
Er det mye forandring eller?
Mhm ;)
Fra skikkelig utvokste striper (de starta ved ørene før farging), har type kommunefarge (mørk blond) og håret er så langt at når jeg sitter i bilen så sitter håret fast bak ryggen. Til en type brunfarge med masse striper, og tenkte å klippe av til hvert fall litt under skuldrene, kanskje mer.. Håper frisøren er flink, så kan jeg spørre henne om hun har bedre forslag ;)

God formiddag! Jeg sa til Synnøve at jeg skulle lage en gjettekonkurranse for når hun fødte; så når tror du Synnøve føder?

Onsdag og hjemmedag.

Unger levert og mann på jobb. Og jeg har handla, nå må jeg spise og så må jeg bake.

Jeg skal levere kake til skolen i dag, nemlig. Formkake, så ikke helt utenkelig kan det bli en smakebit eller to også... den skal jo leveres i stykker (på 5*8 cm tror jeg det sto)

Lufte hunden må jeg også, mannen sa jeg bare kan slippe henne i hagen (har løpebånd der) men ettersom det regner såpass kommer hun ikke til å bevege seg bort til trappa engang. Hun må nok dras ut i bånd....
Håper du får en fin og rolig dag hjemme:D

God morgen :)
Å vaske hus i mange timer i går var visst ikke det lureste. Nå må jeg bare ta det helt rolig og bli frisk. Lei av at formen er sånn nå:/

Håper du får en fin og rolig dag hjemme:D

Frem til ungene må hentes regner jeg med det.

Kaka er i ovnen, og når den er ferdig tenker jeg at jeg tar en dusj og en hvil på senga.

Ungene må hentes tidlig, middag på bordet (fra godt levert, spent på den...) senest 1615 så far og sønn er klare til avreise til skolen litt før fem. Ikke helt utenkelig med kaka også. Jeg og lillesøster skal vel koordinere oss med mine foreldre og min bestemor, og være på skolen til 1730 i alle fall, og så skal i alle fall jeg ha med meg ungene hjem sånn helst litt før 20, mannen må sikkert være ryddekommite også. Og sprett i seng med ungene, og trolig meg også...

Heldigvis er skolen leksefri i dag...

Oi, hvor og hvorfor?:)

Dit vi begge kommer ifra. Bodde der 4 år siden :)

Gubben savner gammeljobben som slakter og at han var sjef der. Og de ville gjerne ha han tilbake når han ringte. Så jeg vil ikke holde han igjen :) kravet for å flytte var jobb på plass og bolig. Så nå skal vi snakke med banken og bli gjeldslaver for resten av livet

Oi, såpass ja :) han er ivrig da altså :) spennende da, håper dere finner dere noe dere liker å kjøpe da :)
Ja :) funnet en leilighet. Men hopper ikke på den første. Så venter på flere boliger på markedet. Vil egentlig ha en enebolig eller tomannsbolig :)

Back
Topp