Sender deg en god klemDa var dagen jeg har gruet meg til lenge her, min tantes begravelse![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sender deg en god klemDa var dagen jeg har gruet meg til lenge her, min tantes begravelse![]()
Ja, sovnet til slutt og sov i noen timer. En er fryktelig sliten og trøtt.Så slitsomthåper du sovnet igjen?
Klem til deg ♡♡Da var dagen jeg har gruet meg til lenge her, min tantes begravelse![]()
MhmJippi, så stas
Er det mye forandring eller?
Da var dagen jeg har gruet meg til lenge her, min tantes begravelse![]()
Merkelig og veldig ekkeltAldri hørt det kan skje, så bekymrer meg ikkeMen så merkelig at den bare støtes ut
![]()
God formiddagGod morgen. La meg tidlig igår og sovnet før halv 10:-O. Trøtt etter en helg med lite søvn og forkjølt i tillegg.
![]()
Oi, hvor og hvorfor?Ojoj.. Blir visst flytting på oss innen mars :O :O
Ja kjente jeg trengte det idagGod formiddag
Deilig å få noen ekstra timer vil jeg tro!
God formiddagJa hehe.
Ble litt mer som skjedde i går enn hva som var planlagt
God morgen forresten![]()
Kos deg idag:God morgen på dere
Her er mann og barn avgårde
Og jeg venter på ostesmørbrød![]()
Sånn er det med kjerring i turnus!Nei er jo ikke det. Neste år får han bare trent på tirsdager da jeg skal jobbe kveld torsdager
![]()
Klem til deg Musemor♡Da var dagen jeg har gruet meg til lenge her, min tantes begravelse![]()
Håper du får en fin og rolig dag hjemmeOnsdag og hjemmedag.
Unger levert og mann på jobb. Og jeg har handla, nå må jeg spise og så må jeg bake.
Jeg skal levere kake til skolen i dag, nemlig. Formkake, så ikke helt utenkelig kan det bli en smakebit eller to også... den skal jo leveres i stykker (på 5*8 cm tror jeg det sto)
Lufte hunden må jeg også, mannen sa jeg bare kan slippe henne i hagen (har løpebånd der) men ettersom det regner såpass kommer hun ikke til å bevege seg bort til trappa engang. Hun må nok dras ut i bånd....
Håper du får en fin og rolig dag hjemme![]()
Oi, hvor og hvorfor?![]()
Det kan jeg tenke meg :O gjor det vondt når kroppen bare støta det ut?Merkelig og veldig ekkelt![]()
JaOi, såpass jahan er ivrig da altså
spennende da, håper dere finner dere noe dere liker å kjøpe da
![]()